Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رازوجرگلان، هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبد کاووس، جام شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت ۷۳ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

رامین قهرمانی یکی از چابکسواران پرآوازه‌ی جرگلانی در این مسابقات که روزگذشته برگزار شد، در کورس دوم با اسب "بالهان" به مقام اول دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از چهار استارت خود در کورس‌های جمعه به یک عنوان اولی و به دو عنوان سومی با اسب‌های "بویمو" و "تم تن" در کورس‌های چهارم و هفتم دست یافتند.

گفتنی است، پرورش اسب از توانمندی‌های اقتصادی خراسان شمالی است و از آن به عنوان صنعتی پردرآمد و اقتصادی یاد می‌شود.

در خراسان شمالی بیش از هزار راس اسب اصیل ترکمن وجود دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اسب گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان