Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، در بررسی‌های پلیسی موفق به شناسایی ۲ انبار در منطقه «گرمدره» شدند که اقدام به نگهداری دارو به صورت قاچاق می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: ماموران پلیس به همراه بازرسان سازمان صمت در یک عملیات منسجم پلیسی به محل انبارها اعزام و در بررسی سوابق این 2 انبار که مملو از داروهای ایرانی و خارجی بود محرز شد که هیچ یک از آن‌ها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و همچنین ورود و خروج کالاهای موجود نیز در سامانه ثبت نشده که با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، محل‌های مذکور پلمب و پرونده مقدماتی مستند به مواد قانونی مربوط به نقض ضوابط نگهداری دارو تشکیل و مالک انبارها نیز برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در بازدید از این 2 انبار در مجموع 12 میلیون و 685 هزار و 213 عدد دارو که در شرایط خاص نگهداری می‌شد، کشف شد.

محمدیان با بیان این که ارزش تقریبی داروهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 120 میلیارد ریال برآورد شده است، تصرح کرد: قاچاق کالا با عنوان یک بار معنایی منفی برای فعالیت‌های اقتصادی، به شمار آمده و نرخ بیکاری را افزایش می‌دهد، بنابراین برای مقابله با این پدیده نیروی انتظامی با تمام قدرت و با همکاری سایر دستگاه‌ها مبارزه جدی و قاطعانه ای با کالای قاچاق دارد و در این راه با جد با قاچاقچیان کالا برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان البرز داروی قاچاق انبار دپو استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد