Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:28:32 GMT

کشف ۱۲۰ میلیارد ریال داروی قاچاق در گرمدره

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۲۵۹۵

کشف ۱۲۰ میلیارد ریال داروی قاچاق در گرمدره

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در راستای سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در بررسی‌های پلیسی موفق به شناسایی دو انبار در منطقه گرمدره شدند که اقدام به نگهداری دارو به صورت قاچاق می‌کردند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس به همراه بازرسان سازمان صمت در یک عملیات منسجم پلیسی به محل انبارها اعزام و در بررسی سوابق این دو انبار که مملو از داروهای ایرانی و خارجی بود محرز شد که هیچ یک از آن‌ها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و همچنین ورود و خروج کالاهای موجود نیز در سامانه ثبت نشده که با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، محل‌های مذکور پلمب و پرونده مقدماتی مستند به مواد قانونی مربوط به نقض ضوابط نگهداری دارو تشکیل و مالک انبارها نیز برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در بازدید از این دو انبار در مجموع ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۱۳ عدد دارو که در شرایط خاص نگهداری می‌شد، کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی داروهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، متذکر شد: قاچاق کالا با عنوان یک‌بار معنایی منفی برای فعالیت‌های اقتصادی، به شمار آمده و نرخ بیکاری را افزایش می‌دهد، بنابراین برای مقابله با این پدیده نیروی انتظامی با تمام قدرت و با همکاری سایر دستگاه‌ها مبارزه جدی و قاطعانه‌ای با کالای قاچاق دارد و در این راه با جد با قاچاقچیان کالا برخورد می‌کند. ‌

کد خبر 5151601

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز سامانه جامع انبارها ویروس کرونا زلزله آمار کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سی سخت شهرکرد اردبیل شیراز شهرستان کرج مشهد زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

10 میلیون عدد "وارفارین" ایرانی به‌زودی وارد بازار می‌شود

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل