Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت آبی پوشان گفت معمولا هر زمانی تیمهای بزرگ و پر هوادار در چند بازی متوالی نتیجه نگیرند، این حاشیه‌ها برای آنها ایجاد می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال این روزها کانون اخبار و حاشیه‌های متفاوت است. عدم نتیجه‌گیری این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر و سقوط آنها از صدر جدول به رده سوم، حواشی را برای آنها پدید آورده و تبعات آن بیش از همه دامنگیر محمود فکری، سرمربی تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در این رابطه گفت:

فراز و نشیب ویژگی فوتبال است و هر تیمی در هر کجای دنیا ممکن است در یک مقطع به مشکل برخورد کند. من نمی‌گویم استقلال در این فصل ایده آل بوده، اما نگاهی به جدول نشان می‌دهد آنها تا این میزان هم مستحق انتقاد و حاشیه سازی نبود. اما به هرحال استقلال در همه موارد برای نیم فصل دوم به تقویت نیاز دارد.

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت:

مجموعه تیم در هفته‌های اخیر دچار مشکل بود و این تنها مختص به بازیکنان نبود. مصاحبه‌های بازیکنان مشخص کرد تیم با مشکلات مالی، زمین تمرین و خیلی مسائل دیگر مواجه بود و اینها باعث می‌شود تمرکز بازیکن به هم خورده و کارایی‌اش پایین بیاید.

مدافع اسبق استقلال تصریح کرد:

خیلی اوقات در چنین وضعیتی بازیکنان بیشتر مورد انتقاد قرار می‌گیرند و حتی بحث کم کاری هم پیش می‌آید. کم کاری یکی از در دسترس ترین شایعاتی است که در این مواقع رواج پیدا می‌کند و هرگز هم قابل اثبات نیست.

وی در ادامه بیان داشت:

تیم‌های بزرگ اگر در چند بازی نتیجه نگیرند، باید انتظار این حواشی را هم داشته باشند. در تیم‌های بزرگ و پر هوادار تنها نتیجه است که شرایط را تعیین می‌کند. به اعتقاد من اگر کادر فنی و بازیکنان از این شرایط رضایت ندارند، باید تلاش خود را مضاعف کنند تا در بازی‌های پیش رو با بهترین عملکرد، نتایج خوبی هم بگیرند تا آرامش به تیم بازگردد.

اکبر کارگرجم در ادامه تصریح کرد:

مدتی است که عدم همدلی و وفاق در استقلال آنقدر زیاد شده که از دور هم مشخص است و بزرگترهای تیم باید کمک کنند تا این همدلی ایجاد شود. قطعاً در صورت ایجاد همدلی و رفاقت، شرایط تیم تفاوت خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال اکبر کارگرجم استقلال اکبر کارگرجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم