Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک گفت: استقرار شعبه پست بانک یکی از مطالبات مهم و بحق مردم قرچک بود که با پیگیری فرماندار شهرستان محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در آیین افتتاح شعبه پست بانک این شهرستان گفت: مردم قرچک به دلیل تردد به شهرستان های مجاور برای دریافت خدماتی پست بانک گلایه مند بودند، اما اکنون شاهد استقرار این شعبه هستیم که مورد رضایت خداوند خواهد شد چرا که خدمت به خلق بالاترین نوع بندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروزه تبادلات بانکی جزو لاینفک زندگی مردم است، از این رو بر اساس اهداف نظام و خدمات رسانی بهتر به روستاییان و برخورداری این قشر از تمامی خدمات، باید آنچه امکان پذیر است را محقق کرد.

120 باجه روستایی پست بانک در استان تهران فعال است
آرش شهرکی نیا مدیر پست بانک استان های تهران، البرز، قم و سمنان، شعبه شهری پست بانک گفت: اکنون حدود ۶ هزار باجه روستایی در سراسر کشور و حدود ۱۲۰ باجه روستایی در استان تهران فعالیت دارند.
وی افزود: ۸۵ درصد از مردم روستاهای کشور تحت پوشش خدمات پست بانک هستند و ارائه ۳۷ خدمت رایج بانکی در اقصی نقاط کشور به ویژه نقاط صفر مرزی افتخار پست بانک است.
شهرکی نیا در خصوص ارائه خدمات این بانک تصریح کرد: پست بانک قادر است در سطح خرد و کلان سرمایه گذاری کرده و تمام خدمات مالی و پولی روستاها را ارائه دهد. نگاه پست بانک حمایت از مردم روستا و رسالتش ایجاد آسایش و رفاه برای همه بخصوص روستاییان عزیز است؛ از این رو افتتاح باجه های روستایی با قوت در حال اجراست.
مدیر پست بانک استان های تهران، البرز، قم و سمنان، شعبه شهری پست بانک در پایان بیان کرد: آمادگی داریم برای مهاجرت معکوس و ایجاد اشتغال در تمامی روستاها باجه پست بانک مستقر کنیم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان قرچک پست بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود