Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بررسی‌های صورت گرفته حاکی از این است که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مطب‌ها و آزمایشگاه‌های همدان به طور کامل  رعایت نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  همدان ، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان اظهار داشت: با وجود رعایت برخی از پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اما ازدحام جمعیت در این اماکن و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ازدحام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در زمان توزیع سه قلم کالا به ویژه روغن خوراکی به اوج می‌رسد تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم برای حل این مشکل و جلوگیری از گردش ویروس کرونا در این مراکز چاره اندیشی کنند.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز درمانی بهتر از قبل شده اظهار داشت: اما در مطب‌ها همچنان مشکل بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی وجود دارد که نظام پزشکی باید در این زمینه ورود کند.

 فرجی یکی دیگر از اماکن شلوغ را  آزمایشگاه‌ها  اعلام کرد و گفت: اغلب این آزمایشگاه‌ها در طبق زیرین و مکانی بدون تهویه مناسب هستند و مردم هم برای دریافت خدمات راهی جز مراجعه به این مراکز ندارند.

وی گفت: به منظور پیگیری از تجمع از برگزاری یادواره‌ها جلوگیری شد و تنها یک یادواره با کمترین مهمان و مدیریت زمان در شهرستان نهاوند برگزار شد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: به دنبال بارش برف در پایان هفته گذشته شاهد افزایش حضور مردم در جاده حیدره به امامزاده کوه برای برف بازی بودیم و اینک نیز از بازگشایی پیست اسکی و حضور افراد در این نقطه نگران هستیم.

آمار کرونا در ایران| فوت 68 نفر در 24 ساعت گذشتهسازمان انتقال خون و اهدای زندگی در یک‌سالگی کرونا+ فیلمسومین واکسن علیه ویروس کرونا نیز در روسیه به ثبت رسید

فرجی با بیان اینکه همدان شهر مسافر پذیر بوده و در تعطیلات همواره شاهد تردد خودروهای دارای پلاک غیربومی در این استان هستیم  گفت: باید از هم اینک برای تعطیلات پیش رو برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه های زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

ایسنا/همدان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد که استان همدان حضوری پرقدرت در این نمایشگاه دارد.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

استان همدان در این دوره از برگزاری نمایشگاه اکسپو با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده که در همین راستا ۲۵۰ محصول متنوع از ۵۰ شرکت امسال در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز معرفی شده‌اند.

همچنین سفال و کشمش به عنوان دو زنجیره ارزش اصلی و چرم، سنگ‌های قیمتی، پوشاک و گیاهان دارویی نیز به عنوان زنجیره توسعه استان در این نمایشگاه مطرح هستند.

به گزارش ایسنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای