Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - توسعه شعب یکی از الزامات مهمی است که برای ورود به بازار سرمایه باید با جدیت دنبال شود، بر همین اساس فروشگاه علی اکبری واقع در منطقه هفت تهران تا پایان اسفند ماه افتتاح می‌شود و آماده سازی و افتتاح سایر شعب نیز در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه دار خواهد بود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، وحید کریمی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند صبح امروز- 2 اسفند- در بازدید از فروشگاه «بهرود» با بیان اینکه روزهای پایانی سال یکی از مهم‌ترین فرصت‌های فروش برای بنگاه‌های اقتصادی برشمرده می‌شود گفت: انتظار می‌رود همکاران فروشگاهی ضمن ایجاد جذابیت‌های لازم در خرید و بالابردن سطح کیفی خدمات، بتوانند با نگاهی هوشیارانه و حداکثر توان از این فرصت به شکلی درست و مناسب بهره‌برداری کنند تا بتوانیم سهم فروش خوبی را در ایام پایانی سال و روزهای آتی شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی در ادامه به ایجاد فرصت مناسب برای عرضه سوغات شهرها اشاره کرد و افزود: ایجاد بسترهای لازم برای عرضه سوغات شهرها اقدام موثری است که در فاصله زمانی اسفند تا فروردین ماه در شعب اصلی شهروند اتفاق خواهد افتاد، امیدوار هستیم این رویداد به عنوان یک سنت فرهنگی و به صورت فصلی برگزار شود تا شهرستان‌ها هم در یک بستر مناسب محصولات، دستاوردها و توانایی‌هایشان را معرفی و عرضه کنند و از طرفی بتوانیم بخشی از نیاز شهروندان ساکن پایتخت را فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به ورود شهروند به بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه جان دوباره و حیات تازه‌ای را به شرکت خواهد بخشید و یک حرکت پایدار برای شرکت ایجاد می‌کند، طرح ورود «شهروند» به بورس تحول بزرگ و ارزشمندی است که با تاکیدات و حمایت‌های شهردار تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری انجام شد و کلیه فرآیندهای آن از زمان تهیه لایجه و تصویت آن در شورای شهر با تدابیر مدیریت شهری صورت گرفت، امیدوار هستیم در این مسیر و اعتمادی که شهردار تهران به مجموعه داشته بتوانیم توان واقعی شرکت شهروند را در معرض دید قرار دهیم.
وحید کریمی با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت املاک شهروند افزود: با مساعدت و حمایت‌های شهردار تهران اقدامات مثبتی در خصوص تعیین تکلیف املاک شهروند انجام شد، توافقات اولیه با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران صورت گرفته و طی هفته جاری 9 فقره از املاک به صورت رسمی و شفاف به شهروند منتقل خواهد شد و به عنوان یک اتفاق بزرگ در تاریخ شهروند ثبت می‌شود، در خصوص سایر املاک غیر قابل انتقال هم توانستیم با صاحبان آن قراردادهای 5 ساله‌ای را به صورت مشارکتی منعقد کنیم.
او در خصوص توسعه شعب فروشگاه‌های شهروند گفت: توسعه شعب یکی از الزامات مهمی است که برای ورود به بازار سرمایه باید با جدیت دنبال شود، بر همین اساس فروشگاه «علی اکبری» واقع در منطقه هفت تهران تا پایان اسفند ماه افتتاح می‌شود و آماده سازی و افتتاح سایر شعب نیز در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه دار خواهد بود.
مدیرعامل شهروند صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد و افزود: پروژه ستاره شرق واقع در دو راهی قپان با دو هزار متر مربع، پروژه همت واقع در مجتمع تجاری «فرانتیوم» با سه هزار متر مربع و پروژه ماهان کرج با 800 متر مربع از جمله فروشگاه‌هایی هستند که آخرین مراحل تکمیل و آماده سازی را پشت سر گذاشته و در سه ماهه ابتدایی سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسند، همچنین تعدادی از پروژه‌ها در سایر شهرستان‌ها نیز در حال تکمیل است که امیدوار هستیم تا پایان سال 1400 آماده‌سازی شوند.
او با بیان اینکه شرکت شهروند در دوران پوست اندازی و در مسیر شکل گیری یک تحول بزرگ است، اضافه کرد: قطعا در شرایطی که یک مجموعه دوران تحول و دگرگونی را پشت سر می‌گذارد با چالش‌ها و اتفاقات ریز و درشتی دست و پنجه نرم خواهد کرد و شرکت شهروند هم از این قاعده مستثنی نیست اما این نمی‌تواند منجر به فاصله گرفتن از اهداف و چشم اندازها باشد بلکه زمینه‌ای است برای بهبود فرآیندها تا بتوانیم با توان و اتکا به نفس بیشتری برای پیشبرد اهدافمان حرکت کنیم.
کریمی در ادامه یادآور شد: نوع فعالیت شهروند یک کار صنفی و حرفه ای است که در رقابت با سایر بنگاه‌ها قرار دارد و لازمه موفقیت در آن داشتن نگاهی هوشمندانه برگرفته از تخصص، تجربه و تعهد خواهد بود که به دور از هرگونه حاشیه و صرفا با نگاهی حرفه‌ای عمل کند.
او با بیان اینکه شرکت شهروند، هم الزامات یک مجموعه دولتی را دارد و هم با قوانین تجاری روبرو است، گفت: طبعا در چنین شرایطی مسیر حرکت و روند فعالیت با دست اندازهایی روبرو می‌شود، امیدوار هستیم با ورود به بازار سرمایه و الزامات خاص و تعریف شده برای نوع بنگاه‌های اقتصادی، بتوانیم در یک مسیر حرفه ای با قوانین تجاری معین قرار بگیریم.
مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه تاکید کرد: آنچه که لازم داریم ریل گذای و تقویت بنیه های زیرساختی است، شهروند به واسطه توانمندی‌هایی که دارد، طی یک دوره یک ساله جز سهام های باارزش و پربازده‌ای خواهد بود که در عرصه فروشگاهی در صدر تابلو قرا می‌گیرد، چرا که ریشه‌ و قدمتی که شهروند دارد سرمایه ای است که با اتکا به آن می‌تواند در مسیر پیش رو با تحولی بزرگ و شکلی تازه در میان رقبا ظاهر شود.
کریمی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و مدیران شهروند بیان کرد: شرکت شهروند در مسیر یک تحول بزرگ قرار دارد و تحقق آن جز با همت، اتحاد و ید واحد یکایک کارکنان میسر نخواهد بود امیدوار هستیم اقدامات و مجموعه این تلاش‌ها به عنوان یک منشا خیر برای نسل حاضر و آینده شهروند به یادگار بماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازار سرمایه امیدوار هستیم شرکت شهروند آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است تا سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هفته آخر فروردین بود که زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

از سویی دوم اردیبهشت عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 748449

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی