Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به تشکیل کارگروه میوه و تره بار در شب عید نوروز اظهار داشت: مقرر شد نرخ های اعمال شده در میدان میوه و تره بار توسط کمیته هماهنگی و نظارت بر قیمت های میوه با محوریت معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صمت و حضور نماینده استانداری و تعزیرات، بازرسی اصناف و نماینده اتحادیه و نماینده انجمن صنفی کشاورزی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمیته هماهنگی و نظارت بر قیمت میوه و تره بار با تایید بر روند قیمت گذاری بر روند عرضه میوه شب عید نقش خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر تولید مرغ سایز در استان اصفهان تصریح کرد: قرار شد در کشتارگاه ها مرغ سایز بر اساس استانداردهای جهانی کشتار شود و شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی بر روند توزیع مرغ شب عید نظارت داشته باشند.

وی بیان داشت: از نیمه دوم اسفندماه عرضه میوه و تره بار در مکانهای تعیین شده انجام می شود.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه سازمان تعاون روستایی مقرر شد محل هایی را در اصفهان به توزیع مستقیم محصولات میوه و تره بار عرضه کند، گفت: توزیع از تولید به مصرف بر عهده سازمان تعاون روستایی قرار گرفته شد.

وی اضافه کرد: فهرست تمام سردخانه های استان اصفهان احصاء شده تا با کنترل و نظارت بر عرضه میوه و تره بار شب عید از این ظرفیت هم استفاده شود.

48

کد خبر 1488052

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: میوه و تره بار رییس اتحادیه میوه و سبزی استان اصفهان میوه و تره بار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید