Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@17:24:59 GMT

بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۶۱۲۴

بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران فردا یکشنبه سوم اسفند در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورا انجام می‌شود. خبرگزاری میزان- بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران فردا یکشنبه سوم اسفند در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه آغاز می‌شود. در ابتدای این جلسه نطق پیش از دستور جلسه توسط محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا قرائت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در این جلسه شورا آغاز خواهد شد.

همچنین لایحه «ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» در ادامه جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌های ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‎ آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‌های شهرداری تهران» و طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.   بیشتر بخوانید: تاثیر کرونا بر بودجه ۱۴۰۰ تهران

همچنین لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی می‌شود.

در ادامه نیز لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکار‌های ارتقا کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر بررسی صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و نیز تعدادی پرونده پلاک ثبتی باغات در دستور دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورا قرار دارد.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای شهر تهران لایحه بودجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران لایحه بودجه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در مجلس یازدهم دست لابی‌های پنهان را بستیم»، گفت: بعد از ۴۵ سال تمام جداول بودجه در صحن علنی مجلس بررسی شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«ملت عزیز ایران، این تحول را جدی بگیرید! 

‏تمام جداول ریز و درشت بودجه، پس از ۴۵ سال، از پشت درهای بسته خارج شد و شفاف به صحن علنی مجلس آمد. معتقدیم ریال به ریال بودجه کشور حق‌الناس و متعلق به عموم مردم است. در مجلس یازدهم، دست لابی‌های پنهان را بستیم.»

امسال برای اولین بار مجلس جدوال بودجه ۱۴۰۳ را در صحن علنی بررسی کرد. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی، تنها احکام و سقف منابع و مصارف لوایح بودجه در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گرفت.

بررسی جداول در مجلس نیز براساس اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛ بدین شکل که ابتدا مجلس بخش اول لایحه بودجه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند و بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌رسد.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد؛ امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه به پایان رسید و برای اعمال نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند