Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون با غلبه بر تأسیسات به فینال صعود کرد.

دور نهایی لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد که تیم‌های اشتادسازه و شهید شاملی کازرون به فینال راه پیدا کردند.

به گزارش طرفداری، در نخستین بازی امروز اشتادسازه مدافع عنوان قهرمانی در یک بازی پایاپای با اختلاف ۲ امتیاز و با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ مقابل سپاهان پیروز شد تا راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی امروز شهید شاملی و تاسیسات به مصاف هم رفتند که در پایان دو نیمه شاملی با نتیجه ۲۷ بر ۱۹ به برتری رسید تا حریف اشتادسازه در فینال شود.

مرحله فینال قرار است روز دوشنبه ساعت ۱۶ برگزار شود.

اخبار داغ 

پنجره باشگاه پرسپولیس مجددا بسته می شود / سند و تصویر حکم کنایه مجری شبکه 3 به آذری جهرمی: جوان است و جویای نام! / ویدیو زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت چرا ارلینگ هالند، زمانی که 8 میلیون یورو ارزش داشت، خریداری نشد؟ تئو هرناندز: جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و وستهام در چارچوب رقابت‌های ‌لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهام امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و وستهام

‌لیگ برتر انگلیس (وستهام - لیورپول) ساعت ۱۵:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748342

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند