Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذری با بیان اینکه اگر وضعیت شیوع کرونا را مدیریت نکنیم فردا خیلی دیر خواهد شد، گفت: کلیه مسافران ورودی از عراق به مرز مهران با توجه به شیوع کرونای جهش یافته، باید تست کرونا بدهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست استانداری ایلام، عصر امروز(۲ اسفند) در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن شهید رجایی استانداری ایلام، با ابراز نگرانی از روند افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، اظهار کرد: عواملی که امروز استان را در بحث کرونا تهدید می کند علاوه بر کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و ساده انگاری خطر کرونا در جامعه، یکی وضعیت خراب و نگران کننده کرونا در استان های همسایه و دوم وضعیت بحرانی کرونا در کشور عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد نوذری» در ادامه خواستار مراقبت و کنترل بیشتر تردد شهرستان های نزدیک به استان های همسایه با خوزستان و مرز مهران شد و گفت: امروز شاهد خیز کرونا در این مناطق به ویژه در شهرستان های همسایگی خوزستان و لرستان هستیم و این یک زنگ هشدار و خطر برای کل استان است.

 

سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه ورود خودروهای شخصی غیر بومی به شهرهای جنوبی ایلام ممنوع است، افزود: الان ۱۱ شهرستان استان خوزستان وضعیت قرمز دارند و شهرستان های دهلران، مهران و دره شهر و آبدانان نقاط حساس استان قلمداد می شود که فرمانداران این مناطق باید با حساسیت ویژه‌ موضوعات را دنبال کنند.   

 

وی تصریح کرد: ورود کلیه خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان های جنوبی استان از فردا به مدت یک هفته ممنوع است اما تردد وسایل نقلیه عمومی، حمل بار با انجام غربالگری و تست کرونا بلامانع است.

 

 نوذری با اشاره به اینکه با نارنجی شدن شهرستان دره شهر زنگ خطر برای استان به صدا درآمده است، گفت: واقعیت این است که هم مردم و هم مسئولان مربوطه به درستی دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و نظارت نکرده اند که امروز چند شهرستان ما از حالت آبی به زرد و یک شهرستان از زرد به نارنجی تبدیل شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز وضعیت کرونا را مدیریت نکنیم فردا خیلی دیر خواهد شد، گفت: در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی باید تعارفات و ملاحظه کاری را کنار گذاشت.

 

سرپرست استانداری ایلام در ادامه خواستار تشدید نظارت ها بر روند اجرای مصوبات در استان شد و  افزود: به شدت محدودیت ها در مناطق زرد و نارنجی استان اعمال می گردد و قصور در اجرای مصوبات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیگرد قانونی دارد.

 

نوذری با تاکید بر افزایش نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز مهران، یادآور شد: کلیه مسافران ورودی از عراق به مرز مهران با توجه به شیوع کرونای جهش یافته، باید تست کرونا بدهند.

 

وی با بیان اینکه هر تصمیمی در خصوص ممنوعیت و محدودیت مرز مهران نیازمند اخذ موافقت کار ویژه مرزی کشور است، تصریح کرد: تا زمان تصمیم گیری نهایی در مورد مرز مهران، نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید در این مرز اتخاذ شود.

 

نوذری یادآور شد: نتیجه تصمیمات کمیته امنیتی و انتظامی استانداری ایلام در خصوص اعمال ممنوعیت های تردد در  مرز مهران به عنوان مصوبه نهایی تصمیم گیرهای در خصوص این مرز خواهد بود.

 

سرپرست استانداری ایلام ابراز کرد: در یک سال گذشته کرونا به ما این پیام مهم داده است که باید سبک زندگی خودمان را در مقابل کرونا عوض کنیم و ما برای در امان ماندن از شر این ویروس مرگبار راهی جز این نداریم.

 

وی در خصوص اعمال محدودیت ها در مناطق زرد و نارنجی خاطرنشان کرد: باید نظارت کافی برای اعمال محدودیت ها در این مناطق اعمال شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه جنوبی کرونا مرز مهران ایلام رعایت پروتکل های بهداشتی سرپرست استانداری ایلام مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان