Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@00:10:08 GMT

«پیامبر بی معجزه» به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۰۶۳

«پیامبر بی معجزه» به بازار آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب پیامبر بی‌معجزه به‌قلم محمدعلی رکنی توسط نشر صاد منتشر شد. سیّدحمید، روحانی مبلغی است که برای برگزاری مراسم روضه همراه همسرش راهی یکی از روستاها شده و در مسیر گرفتار اشرار می‌شود. اکنون آسا سردسته اشرار که پسرش حاتم به جرم قاچاق اعدام شده، درصدد انتقام است. سیّدحمید اما تنها گرفتار در حبس آسا نیست، او در «نفس» خودش هم محبوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی رکنی دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی و دین‌شناسی است. او برگزیده بخش آتیه ادبیات ایران در جایزه جلال آل احمد، برگزیده جشنواره خاتم در قسمت بزرگسال، نفر اول کنگره ملی داستان روحانیت و دفاع مقدس، نفر سوم داستان جشنواره اشراق و نویسنده تحسین‌شده رویدادهای متعدد دیگری‌ست.

در بخشی از کتاب آمده است: قادر از بستن دست‌های سیّدحمید که فارغ شد، دهانش را دمِ گوش او آورد و مردانه گفت:«شب دست‌هات رو می‌بندیم به دوتا تویوتا، از دو طرف تخته‌گاز تیک‌آف می‌کنیم، یا از وسط نصف می‌شی یا جفت‌شون از بیخ کنده می‌شن.»

کتاب «پیامبر بی‌معجزه» در ۱۶۸صفحه و با قیمت ۴۰ هزار تومان توسط نشر صاد به چاپ رسیده است.

۵۸۲۴۵

کد خبر 1486953

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ناشران صنعت نشر نویسنده معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد. در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می نمایند.

لذا، یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات صادقانه و بی بدیل کارگران شریف، مؤمن و متدین ایران اسلامی را ارج نهیم.
بدینوسیله فرارسیدن این روز خجسته را به جامعه کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است با عنایت معبود بی همتا، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای آبادانی، سربلندی و اعتلای پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

کد خبر 6092880

دیگر خبرها

  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد