Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:03:13 GMT

ســــرقت به خاطر هدیه دادن

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۹۳۶۸

ســــرقت به خاطر هدیه دادن

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ «مهدی امینایی» سرپرست فرماندهی انتظامی کرمان در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع سرقت لوازم داخل خودرو، مأموران کلانتری ۱۳ شهر کرمان موفق شدند یک سارق را شناسایی و متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

متهم که پسر جوانی است در بازجویی‌ها به ۲۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف کرد و گفت: من تنها پسر خانواده هستم و مشکل و نیاز مالی ندارم، اما لوازم داخل خودرو‌ها را سرقت می‌کردم تا آن‌ها را به دوستانم هدیه دهم؛ بعضی از لوازم مسروقه را نیز به کسانی که نیاز داشتند می‌دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی از مالکان وسایل نقلیه خواست ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان و ... با رعایت مواردی، چون پارک نکردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع این گونه سرقت‌ها پیشگیری کرده و در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور