Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرق با اشاره به تدابیر راهنمایی و رانندگی البرز به منظور کاهش میزان تخلفات رانندگان گفت: خودرو مکانیزه در البرز ۱۴ هزار فقره تخلف رانندگی را ثبت کرده است.

« سرهنگ شرق» با اعلام خبر اتخاذ تدابیر راهنمایی و رانندگی البرز به منظور کاهش میزان تخلفات رانندگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: خودرو مکانیزه در البرز ۱۴ هزار فقره تخلف رانندگی را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: این خودرو مکانیزه مجهز به چهار دوربین پلاک خوان است که با ثبت پلاک خودروها تخلف آن ها را ثبت می کند.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای قوانین و مقررات معین برای کاهش میزان تخلفات بیان کرد: عمده مشکلاتی که در کلانشهر کرج با توجه به بار ترافیکی هستیم، تخلفات رانندگی است.

 

بدون استفاده از تکنولوژی روز امکان پیشگیری تخلفات راهنمایی و رانندگی نیست

 

رئیس پلیس راهور استان البرز عنون کرد: شهروندان عزیز استحضار داشته باشند که خودرو مکانیزه با چهار دوربین مجهز هر خودرویی که در سطح معبر پارک شده باشد ثبت و اعمال قانون می کند. 

 

شرق ادامه داد: بدون استفاده از تکنولوژی روز امکان پیشگیری تخلفات راهنمایی و رانندگی نیست در همین خصوص با همت شهرداری کرج و همکاری نیروی انتظامی با هدف تسهیل در آمد و شد شهروندان از ۲ بهمن سال جاری خودرو مکانیز ثبت تخلفات ساکن در کرج راه اندازی شد که تا امروز ۱۴ هزار تخلف را ثبت کرده است. 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخلفات راهنمایی و رانندگی خودرو مکانیزه سرهنگ شرق راهنمایی و رانندگی ثبت کرده خودرو مکانیزه ۱۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است