Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاه و پنجمین نشست اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا از روز گذشته با حضور اعضای رسمی اتحادیه و نماینده ولی فقیه برای دانشجویان اروپا آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجاه و پنجمین نشست سالانه اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان اروپا روز گذشته در حالی آغاز شد که رهبری طبق روال هر سال پیامی برای دانشجویان و اعضای این تشکل دانشجویی ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این نشست که هرسال در یکی از کشورهای اروپا و به میزبانی یکی از انجمن های تابعه برگزار می‌شد؛ امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و در بستر نرم‌افزار زوم با حضور نمایندگان ولی فقیه در کشورهای انگلیس، فرانسه، روسیه و دیگر کشورهایی که دفاتر انجمن اسلامی در آن مستقرهستند، برگزار شد. همچنین پس از فوت حجت الاسلام اژه‌ای، حجت الاسلام واعظی به مسئولیت نمایندگی ولی فقیه برای دانشجویان ایرانی در اروپا منصوب شد که روز گذشته به عنوان جلسه معارفه وی با دانشجویان و دیگر مسئولین نیز محسوب می‌شد. 

 

لازم به ذکر است که در روز گذشته انجمن‌ها به معارفه و سخنرانی درباره وضعیت کنونی خود پرداختند و کاندیدایی که اعلام آمادگی کردند، امروز، به اعلام مواضع و سخنرانی می‌پردازند. هر کدام از کاندیداها در عنوان انتخابی ثبت نام کرده‌اند. افرادی که برای دبیری، دبیر صنفی، علمی، فرهنگی و ارتباطات کاندید شده‌اند، عنوان خود را از پیش اعلام کرده‌اند تا اعضا با شناخت نسبت به مسئولیت آن ها، رأی خود را اعلام کنند. 

اسامی کاندیدایی که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، به شرح زیر است: 

باتوجه به شرایط بحرانی که اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا طی یکی دوسال گذشته داشته، امید است که در این انتخابات با نظارت صحیح از نفوذ جریانات خاص در آن جلوگیری شده و مسئله شایسته سالاری در انتخابات به درستی رعایت شود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا کرونا انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود