Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ۱۱ شهرستان استان مدیران دستگاه‌های اداری و شرکت‌های خصوصی موظف هستند روزانه از یک سوم نیرو‌های خود در ادارات استفاده کنند.

او با بیان اینکه حضور بیش از یک سوم کارمندان در محل کارشان تخلف است، افزود: اداراتی که این مصوبه را رعایت نکنند به عنوان دستگاه متخلف شناخته شده و با مدیران آن‌ها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابول نژادیان اظهار داشت: به جز دستگاه‌های امدادرسان از جمله شرکت‌های آب، برق، گاز، مخابرات و کارخانجات، همه ادارات موظف به رعایت این مصوبه هستند و هیچ دستگاهی حق تفسیر این قوانین را ندارد، به عبارتی دیگر فقط دستگاه‌های مذکور اجازه دارند کارکنان بخش عملیات را روزانه بکارگیری کنند و کارمندان ستادی جزو مصوبه یک سوم حضور و دو سوم دورکاری قرار دارند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیرانی که این قوانین را رعایت نکنند به دلیل اینکه سلامت کارکنان خود را به مخاطره انداخته اند مجرم شناخته می‌شوند و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد، چراکه هدف از این مصوبه قطع زنجیره ویروس کرونا است و حضور بیش از یک سوم کارمندان در ادارات دامنه انتشار ویروس را گسترش خواهد داد.

او از مردم و کارمندان خواست در صورت رعایت نشدن این مصوبه مراتب را به این ستاد گزارش تا با مدیران خاطی برخورد شود، چون هیچ مدیری حق ندارد تحت هر شرایطی بیش از یک سوم کارکنان خود را روزانه به کار گیری کند، بلکه دو سوم کارمندان باید دورکار شوند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان از جمله اهواز از لحاظ رنگ بندی کرونایی، قرمز هستند، ادامه داد: ۸ شهر دیگر استان هم نارنجی هستند که در این شهر‌ها هم کارمندان به صورت یک دوم باید در محل کار حاضر شوند، چون ویروس جهش یافته کرونا معروف به ویروس انگلیسی در خوزستان گسترش یافته و در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند در استان فاجعه بار باشد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورکاری کارمندان بیماری کرونا کرونا ویروس ویروس انگلیسی سوم کارمندان بیش از یک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • (ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان