Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران در نشست مناطق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران گفت: امروز سومین نشست مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است؛ به دلیل شرایط کرونایی مجبور بودیم که جلسات خود را با هسته اصلی شورای حل ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جزئیات هسته اولیه فعالیت‌های انتخاباتی این شورا در مناطق تهران اضافه کرد: این هسته شامل یک روحانی، یک خواهر، یک جوان و ۲ پیشکسوت است.

اقراریان تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی تلاش ویژه برای به کارگیری از بهره مندی از انرژی جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان دارد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نقشه راه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که با تلاش‌ها و زحمات کار جمعی تدوین شده بود هم اکنون محقق شده است ضمن اینکه نقشه راهی هم برای انتخابات پیش رو داریم.

اقراریان تصریح کرد: مسیری را برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته و باز کرده‌ایم؛ این مسیر هم اکنون در سطح محلات شهر تهران برنامه‌ریزی شده و سامانه ارتباط گیری این شبکه با کانون‌ها، کمیته‌ها و مناطق در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از برنامه‌ریزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران با توجه به شرایط کنونی کشور برای انتخابات سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی خبر داد.

       

منبع: نماینده

کلیدواژه: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مهدی اقراریان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد