Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه با محوریت بانک صنعت و معدن، طرح‌های دارای تفاهمنامه سرمایه‌گذاری را در خراسان رضوی تامین مالی می‌کند.

او افزود: بر این اساس تامین مالی ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در قالب تفاهمی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با بانک صنعت و معدن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: موارد مورد حمایت در خراسان رضوی از مجموع طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ به ارزش دو هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال است.

رسولیان بیان کرد: ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری دارای تفاهمنامه و تعریف شده برای اجرا در بخش‌های مختلف صنعتی، روز سه‌شنبه  پنجم اسفند ماه طی نشستی با حضور استاندار خراسان رضوی و سرمایه‌گذاران آن‌ها در محل بانک صنعت و معدن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: محصول تولیدی این طرح‌های صنعتی شامل ریسندگی، آلیاژ فروسیلیس، تایر و تیوپ، سدیم کربنات، آجر نسوز، فولاد، کاغذ و مقوا، چرم مصنوعی، محلول‌های ضدعفونی، کاشی و سرامیک، چاپ سیلک، موتور درایو کم مصرف، کولر آبی، سفال و آجرنما است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: اجرای ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری صنعتی در خراسان رضوی از نظر ریالی به ۱۵ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش نیاز دارند.

رسولیان سرمایه ارزی مورد نیاز این طرح‌ها را نیر ۴۳.۵ میلیون دلار اعلام و اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در پی تاکیدات نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و استاندار این استان نسبت به تامین تسهیلات برای همه طرح‌های مورد اشاره اقدام کرده است.

او افزود: مقام عالی این وزارتخانه برای تامین مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعتی در خراسان رضوی مبلغی را از محل اعتبارات بنگاه‌های بزرگ صنعتی و معدنی نزد بانک صنعت و معدن، را در نظر گرفته است.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنگاه های صنعتی وزارت صمت سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی بانک صنعت و معدن خراسان رضوی سرمایه گذاری معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد