Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عباس پاشا پیش از ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران در خصوص وضعیت اداری در استان تهران اظهار داشت: در استان تهران با ۲ ابر چالش مهم مواجه هستیم که ضعف ساختار اداری و عدم تناسب جمعیت و ضعف در جذب نیروی انسانی از این موارد مهم محسوب می‌شوند.

عباس پاشا با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها جمعیت اسمی و واقعی آنها با یکدیگر متفاوت است گفت: عدم جذب نیرو و نداشتن نیروی کافی مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات تاکید کرد و عنوان داشت: پرهیز از عادی انگاری مسئله بسیار مهمی است که در محیط‌های اداری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مسئولان استان تهران با تمام توان ارائه خدمات مطلوب به مردم را در دستورکار قرار داده اند که گواه آن پروژه‌های شاخص استان است که در این زمینه ۲ هزار پروژه با تحقق ۱۰۶ درصد اشتغال در استان تهران محقق شده و امید است در روزهای باقیمانده سال با انرژی مضاعف برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استان تلاش کنیم.

کد خبر 5152511

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران جذب نیرو ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا سی سخت خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرکرد اردبیل شهرستان کرج زمین لرزه شیراز مشهد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است