Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:46:47 GMT

نمایشگاه فرش دستباف اصفهان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۴۳۹

نمایشگاه فرش دستباف اصفهان گشایش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نمایشگاه فرش دستباف مجموعه‌ای بی‌نظیر از آفریده‌های هنرمندان حوزه فرش دستباف را در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۱۵۱ شرکت، موسسه و فعال حوزه فرش از استان‌های مختلف را گردهم آورده است.

تولیدکنندگان، فروشندگان، طراحان و نقاشان فرش دستباف در کنار فعالان حوزه رنگرزی، ریسندگی، تولید کرک و پشم در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهترین و شناخته‌شده‌ترین برند‌های تولید فرش اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند و همراه با فعالان این بخش از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، قم، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، فارس و گلستان به ارائه زیباترین آثار خلق شده توسط هنرمندان فرش دستباف می‌پردازند.

این دوره از نمایشگاه فرش دستباف نسبت به دوره‌های گذشته ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از آن جمله می‌توان به افزایش قابل توجه فضا، برگزاری رویداد‌های جانبی و نشست‌های تخصصی همزمان با برگزاری نمایشگاه، رونمایی از چند تخته فرش منحصر به فرد که با هدف هدیه به ضریح ائمه اطهار تولید شده است، حضور و هم‌افزایی صنایع دستی و گردشگری با فرش دستباف، شبیه‌سازی خانه ایرانی در نمایشگاه، ایجاد ایستگاه صادراتی برای مشاوره به غرفه‌داران و حضور زنجیره تولید فرش دستباف در نمایشگاه از تولید کرک و پشم، ریسندگی، طراحی و نقاشی و نقطه‌زنی، بافت، تولید، فروش و صادرات اشاره کرد.

بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان به عنوان یک رویداد هنری و تجاری در کنار خود میزبان رویداد‌های جانبی بسیاری است.

از جمله این رویداد‌ها برگزاری جلسه کمیته فرش دستباف اصفهان با رویکرد توسعه صادرات، بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های صادراتی استان اصفهان در نمایشگاه اکسپو دوبی، برندسازی و افزایش فروش فرش دستباف با تکیه بر ابزار‌های نوین، نشست تخصصی کاربرد هنر در ارتباطات و نشست هم‌اندیشی مشترک صادرکنندگان فرش دستباف و صنایع دستی به شمار می‌رود که نقش تاثیرگذاری در تبیین نقشه راه حوزه فرش دستباف اصفهان و سراسر کشور ایفا خواهد کرد.

این نمایشگاه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده و علاقمندان به بازدید از آن می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۹ روز‌های سوم تا هشتم اسفندماه ۱۳۹۹ به محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گشایش نمایشگاه فرش دستباف هنرمندان فرش دستباف نمایشگاه فرش دستباف فرش دستباف اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند