Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها که قیمت ها افزایش داشته و نمی توان به راحتی لوازم منزل را عوض کرد، داشتن یک تعمیرکار لوازم منزل خیلی کمک حال خانواده ها خواهد بود. بخصوص لوازم منزل گرانقیمت تر مثل تلویزون، لباسشویی و یخچال و... که از جمله وسایل بسیار اساسی و ضروری برای منزل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها که قیمت ها افزایش داشته و نمی توان به راحتی لوازم منزل را عوض کرد، داشتن یک تعمیرکار لوازم منزل خیلی کمک حال خانواده ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخصوص لوازم منزل گرانقیمت تر مثل تلویزون، لباسشویی و یخچال و... که از جمله وسایل بسیار اساسی و ضروری برای منزل هستند. این وسایل را با توجه به قیمت نسبتا بالا نمی‌توان در بازه‌های زمانی کوتاه تعویض کرد. به همین دلیل در صورت بروز هرگونه آسیب و مشکل باید با کمک تعمیرکاران با تجربه آن‌ها را تعمیر کرد. در این مقاله به نکات مهمی برای عیب یابی یخچال و لباسشویی اشاره شده و بهترین اپلیکیشن برای تعمیر این وسایل در محل را معرفی می‌کنیم.

 

تعمیر لباسشویی با اپلیکیشن استادکار

ماشین لباسشویی یکی از وسایل بسیار ضروری در خانه است. در صورتی که این وسیله با مشکل روبرو شود مشکلات بسیاری برای انجام نظافت به وجود می‌آید. اگر لباسشویی منزل شما دچار اشکال شده می‌توانید با بررسی‌های مختلف میزان خسارت و آسیب آن را مشخص کنید. عیب یابی لباسشویی نیازمند دانش و تخصص کافی در این زمینه است. باید با تمام بخش‌های آن آشنایی داشته باشید. علاوه بر این به ابزارهای مختلفی برای باز کردن و تست بخش‌های مختلف نیاز دارید. برخی از مشکلات رایج برای لباسشویی در ادامه معرفی شده‌اند.

روشن نشدن لباسشویی: یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. این مشکل دلایل مختلفی دارد از جمله مشکل اتصال برق به لباسشویی، خراب شدن محافظ برق دستگاه، خراب شدن دکمه استارت و یا خراب شدن چرخ دنده‌هاست. با بررسی تمام موارد گفته مشکل اصلی روشن نشدن را پیدا کرده و قطعات معیوب را تعویض کنید. نچرخیدن مخزن اصلی لباسشویی: یکی دیگر از مشکلات رایج لباسشویی‌ها نچرخیدن مخزن نگهداری لباس است. این مشکل در صورتی پیش می‌آید که تسمه لباسشویی دچار مشکل شده باشد. خاموش شدن لباسشویی در حین کار: گاهی اوقات لباسشویی در حین کار متوقف شده و از کار می‌افتد. این مشکل دلایل مختلفی دارد، ممکن است لباسشویی بیش از حد سنگین شده باشد و یا مشکلاتی برای تسمه آن به وجود آمده باشد. بوی سوختنی لباسشویی: این مشکل نیز یکی از آسیب‌های رایج لباسشویی است. موتور لباسشویی، تسمه لباسشویی، برد، المنت و لاستیک المنت از جمله بخش‌هایی هستند که در صورت بروز مشکل و اشکال در آن‌ها بوی سوختنی بلند می‌شود.

برای عیب یابی اصولی تا تعمیر لباسشویی بهتر است از تعمیرکار لباسشویی با تجربه کمک بگیرید که این متخصصان را اپلیکیشن استادکار در اختیار شما قرار می دهد.

 

تعمیر یخچال با اپلیکیشن خدماتی استادکار

یخچال نیز از ضروری‌ترین وسایل در منزل است که نیاز به مراقبت و رسیدگی بالا دارد. در صورت خرابی این وسیله امکان نگهداری از مواد غذایی وجود ندارد و تمام آن‌ها فاسد می‌شوند. برخی از مشکلات رایجی که برای یخچال‌ها پیش می‌آیند در ادامه توضیح داده شده است:

 کار کردن مداوم: تمام یخچال و فریزرها در زمان‌هایی بعد از روشن بودن تایم‌هایی برای خاموشی دارند. برخی یخچال‌ها که دچار مشکل شده تمام وقت کار می‌کنند و تایم خاموشی ندارند. این مشکل ممکن است به دلیل آلودگی کندانسور یخچال به وسیله گرد و غبار باشد.

نشتی آب: یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال‌ها نشتی آب در بخش‌های مختلف است. این مشکل به دلیل ایجاد رسوبات، یخ زدگی و بسته شدن مسیر تخلیه اتفاق می‌افتد.

جمع شدن بیش از حد یخ در فریزر: فریزر برای یخ زدن مواد غذایی استفاده می‌شود اما این میزان یخ زدن باید به اندازه باشد. در صورتی که فریز بیش از حد یخ بزند باید حتما مشکل آن برطرف شود.

سروصدای زیاد: یکی از مشکلات رایج و بسیار آزاردهنده در یخچال‌ها سروصدای بسیار زیاد آن‌هاست. سروصدای یخچال باید به حدی باشد که برای ساکنین ایجاد مزاحمت نکند. یکی از دلایل ایجاد سروصدای زیاد مشکلات به وجود آمده برای فن یخچال است.

گرم شدن یخچال: گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که برای سیم پیچ کندانسور پیش می‌آید، دمای درون یخچال بالا رفته و باعث ایجاد مشکلات مختلف برای مواد غذایی می‌شود. در صورت گرم شدن یخچال سریعا با متخصص تعمیر یخچال تماس بگیرید. استادکار برای این نوع خدمات در کنار شما خواهد بود.

اپلیکیشن استادکار

اپلیکیشن استادکار یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای درخواست نیروی خدماتی و انجام امور ساختمانی است. این اپلیکیشن با استفاده از نیروهای کاملا متخصص و با تجربه در تمام خدمات فنی، بازسازی، تعمیراتی، نظافتی و ... فعالیت می‌کند. در صورتی که در هر ساعتی از شبانه روز و هر روز هفته تقاضای نیرو و کمک داشته باشید می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. علاوه بر آن نیروهای پشتیبانی استادکار در تمام مدت آنلاین بوده و می‌توانید برای دریافت مشاوره با آن‌ها تماس بگیرید.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی با استادکار

یکی از مهمترین خدماتی که توسط کارشناسان و متخصصان استادکار صورت می‌گیرد، انجام تعمیرات فنی وسایل و سیستم‌های مختلف در ساختمان است. اگر وسایل برقی شما از جمله یخچال و لباسشویی با مشکل روبرو شدند می‌توانید درخواست نیروی کار خود را در اپلیکیشن ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن برای انجام تعمیرات در محل حاضر شوند.

در صورتی که لباسشویی و یخچال شما به قطعه خاصی نیاز داشته باشد، کارشناسان و نیروهای شرکت قطعه موردنیاز را خریداری می‌کنند. انجام تعمیرات به صورت کاملا حرفه‌ای و دقیق صورت می‌گیرد. تعمیرات خود را با اطمینان به استادکار بسپارید. افراد تعمیرکار یخچال و تعمیرکار لباسشویی در استادکار کاملا حرفه‌ای و با تجربه هستند.

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اپلیکیشن استادکار مشکلات رایج لوازم منزل یخچال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان