Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص سامانه پلاک خوان، گفت: این خودرو که مجهز به سیستم ثبت تخلف است از دوم بهمن ماه سال جاری در کلان شهر کرج به کارگرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان کرد: زیرساخت‌ها و تجهیزات این خودرو توسط شهردار کرج در اختیار پلیس راهور استان البرز است و مناطق پرتردد و هدف زیر پوشش این دوربین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول ادامه داد: خودروی به کار گرفته شده به سهولت هر 2 پلاک نصب شده بر روی خودرو متوقف شده در معابر عمومی چه به صورت افقی، عمودی و مورب را ثبت و اعمال قانون انجام می‌دهد.

شرق با بیان این که فعالیت این دوربین با هدف تسهیل در عبور و مرور خودروهای عبوری و کاهش ترافیک خواهد بود، اظهار کرد: با تدابیر انجام شده توسط شهرداری کرج  در آینده نزدیک تعداد خودرو ثبت تخلف ساکن افزایش خواهد داشت.  

وی از رانندگان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شاهد بار روان ترافیکی در سطح معابر شهری باشیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس راهنمایی و رانندگی البرز تخلف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟