Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ غلامرضاعباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در محیط‌های اداری ضروری است.

وی گفت: مسؤولان استان تهران با تمام توان ارائه خدمات مطلوب به مردم را در دستورکار قرار داده‌اند که گواه آن پروژه‌های شاخص استان بوده که در این زمینه ۲ هزار پروژه با تحقق ۱۰۶ درصد اشتغال در استان تهران محقق شده و امید است در روزهای باقیمانده سال با انرژی مضاعف برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استان تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: دو ابرچالش در استان تهران داریم که مهم‌ترین آن ضعف ساختار اداری و عدم تناسب جمعیت است که سبب می‌شود ارائه خدمات شایسته و بایسته دچار ضعف شود که البته ضعف را با نیروهای ساعی پوشش می دهیم اما رُکود انگیزشی پرنسل را شاهد هستیم و این موضوع نیاز به بازنگری دارد.

عباس پاشا افزود: دومین چالش ضعف در جذب نیروی انسانی است؛ به طور مثال در هفته گذشته در شورای اداری فیروزکوه اداره‌ای حتی با یک نیرو ارائه خدمات می‌دهد؛ در واقع جمعیت اسمی و واقعی استان متفاوت است که همین امر مشکلات را مضاعف می‌کند که به دستور استاندار تهران تیمی در این خصوص تشکیل شده است.

وی سپس خاطرنشان کرد: دو پژوهش با محوریت آسیب‌های ساختاری و منابع انسانی پیگیری می‌شود که امید است زمینه ساز اتفاقات مثبت شود از سوی دیگر در زمینه تجهیزات آی تی و الکترونیکی کردن خدمات در استان نیازمند تزریق منابع هستیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ارائه خدمات استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود

به گزارش خبرنگر مهر، جلال آفاقی صبح پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توأم با احترام از جمله مؤلفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به‌ تبع آن سبب تولید و توسعه امنیت روانی است.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعین در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند با ثبت درخواست و ارائه رسید حداکثر ظرف سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعین را ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.

دادستان اردبیل ادامه داد: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها تخلف اداری محسوب می‌شود.

آفاقی گفت: دستگاه‌های اجرایی بسترها و زیرساخت‌های لازم برای عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم کنند و با ثبت کلیه درخواست‌های مراجعین پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به‌ صورت کتبی به مراجعین ذینفع ارائه کنند.

وی اظهار کرد: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دادستان عمومیو انقلاب مرکز اردبیل به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها اشاره اشاره کرد و گفت: مقابله با بسترهای فسادزا و سوء جریانات در ادارات از اولویت‌های دادسرای مرکز استان در سال جاری است و این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6088308

دیگر خبرها

  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود