Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار مرتضی میرزایی از آزادسازی قریب به ۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده و در حال ساخت و ساز غیرمجاز به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیرقانونی و دیوارکشی اراضی کشاورزی از سوی افرادی سودجو در شهرستان محمودآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی زمین‌های کشاورزی که بدون مجوز حصارکشی و در حال ساخت و ساز بوده شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: ماموران با هماهنگی قضائی و با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان "محمودآباد" بیش از ۴ هزار و ۹۵۰ متر مربع از اراضی کشاورزی را با تخریب دیوار و ساخت و سازهای غیرمجاز رفع تصرف کردند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر کاربری باید بر اساس هماهنگی با ادارات ذیربط صورت گیرد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شدند.

*انهدام ۶۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر در مازندران 

 سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استانداری از انهدام ۶۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۵ تن انواع موادمخدر طی سال جاری خبر داد و گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی و پلیس‌های تخصصی طی ۱۱ ماه سال جاری موفق شدند، بیش از ۵ تن و ۵۰ کیلو گرم انواع موادمخدر را در سطح استان کشف کنند.

وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشفیات موادمخدر در سطح استان طی این مدت در مقایسه با سال قبل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ۶۸ باند تهیه وتوزیع موادمخدر متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۲۳۳ طرح مقابله‌ای در حوزه کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شد، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر طی این مدت شناسایی و دستگیرشدند.

سردار میرزایی با اشاره به افزایش ۷ درصدی اجرای طرح از کشف ۱۲۴ هزار انواع قرص‌های مخدر خبر داد و افزود: بیش از ۶ هزار خرده فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی از توقیف ۵۳۱ دستگاه خودرو و انجام ۱۸۶ عملیات برجسته در راستای کشف موادمخدر در سطح استان خبر داد و افزود: پلیس تا ریشه‌کنی موادمخدر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*اعمال قانون ۱۴۵هزار و۶۰۰ خودرو در طرح کاهش زنجیره کرونا 

نصراله بیگلری رییس پلیس راهور استان مازندران امروز از اعمال قانون ۱۴۵دهزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس منحوس کرونا خبر داد و گفت: از آغاز اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا و اجرای منع تردد خودروهای غیر بومی داخل شهره کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی استان ۱۴۵ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروهای غیربومی را که وارد شهرها شده بودند را مورد اعمال قانون قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه خودروهای شهروندان مازندرانی صرفا قادر به تردد در شهرهای زادگاه و یا محل اقامت خود قادر به تردد هستند، افزود: سرنشینان خودروهای با مشاغل خاص مثل کادر پزشکی مراکز درمانی،کارکنان نیروهای مسلح و افراد شاغل در شهرهای غیر از محل سکونت خود می‌توانند با ارائه مدارک مورد تایید پلیس در دیگر شهرها تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور تصریح کرد: طرح منع تردد خودروهای غیر بومی با هدف کاهش زنجیره ویروس منحوس کرونا همچنان در حال اجراء بوده و خودروهای غیربومی حق ورود به داخل شهرهای استان مازندران را نداشته و تنها می‌توانند داخل جاده و یا کمربندی‌ها تردد داشته باشند.

*کشف ۵۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق در نکا 

قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف ۵۰۰کیلوگرم ذغال قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و فروش ذغال قاچاق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگی قضائی محل دپو را شناسایی و در بازرسی از محل، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق چوب طاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی و ذغال‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد، منابع طبیعی متعلق به همه مردم و نسل‌های آینده است گفت: جنگل‌ها و درختان در جلوگیری از فرسایش خاک نقش موثری دارند و نیروی انتظامی برابر وظیفه با شدت و قاطعیت برابر مقررات با مخربین محیط زیست و طبیعت برخورد خواهد کرد.

*کشف قرص‌های‌ غیرمجاز‌ در چالوس 

علی‌اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف بیش از ۲ هزار عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با عاملان افیونی در سطح شهرستان چالوس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع انواع قرص‌های غیرمجاز در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از واحد صنفی متهم ۲ هزار و ۱۳۰ عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

خسروی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در برقراری نظم و امنیت پایدار با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران فرمانده انتظامی شهرستان مرجع قضائی معرفی اراضی کشاورزی خبر داد و گفت کاهش زنجیره ذغال قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز