Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:37:11 GMT

درآمد ۱.۴میلیارد تومانی مددجویان زنجانی از فرشبافی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۵۵۷۸

درآمد ۱.۴میلیارد تومانی مددجویان زنجانی از فرشبافی

هدایت صفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: راهبرد کمیته امداد استان در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت بهبود فضای کسب و کار، توسعه همکاری فعالان بخش کسب و کار و توسعه زنجیره ارزش بخش های ویژه با تکیه بر ۲ الگوی راهبری شغلی و هدایت شغلی است.
وی با اشاره به اینکه خروجی فعالیتهای اشتغالزایی کمیته امداد و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب و زوبازده برای مددجویان تحت حمایت درآمدزایی برای جامعه هدف، توانمندسازی و استقلال اقتصادی آنان است، افزود: با همین نگاه توجه به توسعه مشاغل زود بازده در قالب کسب و کار های کوچک و خانگی از جمله فرشبافی از اقدامات این نهاد در حوزه اشتغالزایی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۸۹۵ خانواده تحت حمایت با سرمایه گذاری و نظارت کمیته امداد استان از طریق ایجاد و راه اندازی کارگاه های کوچک خانگی در رشته فرشبافی فعالیت دارند، ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود بیش از هزار و ۷۰۰ تخته فرش و تابلو فرش از طریق مجریان طرح های اشتغال فرشبافیِ تحت حمایت این نهاد در ۱۰ ماهه سال جاری تولید شده است.
وی با اشاره به اینکه پشتیبانی و نظارت فنی از طرح های اشتغال فرشبافی با هدف ارائه مشاوره های شغلی مناسب و کمک به پایدار سازی طرح های اشتغال فرشبافی از اقدامات دیگر این نهاد در حوزه اشتغال است، تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود ۲ هزارو ۱۰۰مورد بازدید فنی از طرح های اشتغال فرشبافی مددجویان تحت حمایت به عمل آمده و مشاوره ها و راهکارهای لازم در خصوص افزایش بهره وری این طرح‌ها از طریق کارشناسان فنی اشتغال این نهاد و راهبران شغلی به مجریان طرح های اشتغال ارائه شده است.

گفتنی است بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی زنجان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی زنجان اخبار کنکور طرح های اشتغال فرشبافی کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند