Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال تهران گفت که براساس اساسنامه جاری در انتخابات هیئت فوتبال شرکت کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حبیب‌الله شیرازی پس از انتخابش به‌عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال تهران اظهار داشت: قطعاً ما برنامه‌های فوتبال پایه و فوتبال بانوان را مدنظر قرار خواهیم داد و تعاملاتی را با باشگاه‌ها و تیم‌های استانی خواهیم داشت تا با تعاملات فکری که انجام می‌دهیم موجب پیشرفت فوتبال تهران شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتقاداتی که نسبت به او مطرح شده است، تصریح کرد: دست تک به تک این افرا را می‌بوسم. از آقای ملک‌آباد، نکیسا و گودرزی که رقبای جدی ما بودند، خواهش می‌کنم که بیایند و ما را کمک کنند. این نیست که چون رقیب ما بودند از آنها استفاده نکنیم. به نظرم نکیسا وجودش ارزشمند است و باید در کمیته جوانان و استعدادیابی ما فعالیت کند. حتماً من به او پیشنهاد خواهم داد و آخر جلسه هم به او گفتم که بیاید و ما را کمک کند.

رئیس هیئت فوتبال تهران در مورد اینکه به نظر می‌رسد شانس برابری برای کاندیداها در انتخابات هیئت فوتبال وجود نداشت، گفت: تلاش ما این بود که تمام 48 نفر در مجمع حضور داشته باشد و همه هم رأی خودشان را دادند. کاندیداهای هم هر کدام پنج دقیقه زمان داشتند. به هر حال ما چون در هیئت فوتبال هستیم عملکردمان بیشتر بُلد می‌شود. شاید دیگران هم چون مدیریت هیئت فوتبال را نداشتند باید با ارائه برنامه‌های خود به اعضای مجمع، آرای لازم را کسب می‌کردند.

شیرازی در مورد اینکه نکیسا از روند مجمع راضی نبوده است، بیان کرد: نکیسا در آخر مجمع از ما تشکر کرد. من که برگزارکننده نبودم و طالقانی به همراه اداره کل این کار را انجام دادند. فکر می‌کنم استقبال خوبی هم شد. حتی یک اختلاف‌نظری هم بود که تغییرات انجام شد تا در شمارش آرا نظارت جدی شود.

سکوت بهاروند درباره رد صلاحیتش در انتخابات فدراسیون فوتبال

«شما در انتخابات امروز هم رئیس هیئت بودید و هم نامزد، آیا این خلاف اساسنامه نیست؟»، وی در واکنش به طرح این پرسش بیان کرد: این براساس اساسنامه بود و من سرِ خود اینجا نبودم. براساس اساسنامه یکی از افرادی که می‌تواند رأی بدهد من هستم. این هم ایراد من نیست و من براساس مقررات و قانون اینجا بودم و کار خودم را انجام دادم.

رئیس هیئت فوتبال تهران در مورد اینکه گل‌محمدی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تهران معتقد بودند که او یا باید سرپرست باشد یا نامزد، عنوان کرد: آقای پریچهره مدیرکل جدید معتقد بود انتخابات باید براساس اساسنامه برگزار شود. بند 9 ماده 24 را که من ننوشتم،‌ از طریق وزارت ورزش سال 90 به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است. بعد هم اگر ببنید این بند می‌گوید بنده مسئولیت دارم تا زمانی که انتخاباتم برگزار شود. اگر من امروز رأی نمی‌آوردم باید سمتم را تحویل می‌دادم و می‌رفتم. براساس اساس‌نامه هم کمیته سه نفره برای برگزاری مجمع آمده و این کمیته متشکل بودهاز نماینده اداره کل، کارشناس حقوقی و دبیر هیئت فوتبال. این سه نفر هم از ابتدا ثبت‌نام را انجام دادند و پروسه برگزاری به نحو شایسته پیش رفت و امروز هم شاهد حضور کلیه اعضای مجمع نبودیم.

شیرازی در پاسخ به این پرسش که چرا خبرنگارارن را به مجمع راه ندادند، گفت: روند برگزاری انتخابات به این شکل است که ابتدای جلسه یک تصویر گرفته می‌شود و در پایان هم درباره نتایج حاصل شده صحبت می‌شود. این قانون را هم من ننوشتم بلکه فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ کرده است.

«چرا انتخابات هیئت فوتبال یک هفته قبل از فدراسیون فوتبال برگزار شد؟»، وی در پاسخ  به این پرسش و شائبه مهندسی انتخابات اظهار کرد: اگر من انتخاب نمی‌شدم که مهندسی نمی‌شد. ما که نمی‌توانیم تکلیف هیئت فوتبال تهران را به تعویق بیندازیم. این پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان تهران بود. دو تاریخ به ما اعلام شد که 2 و 4 اسفند بود،‌ آقای پریچهره گفتند که باید تکلیف مشخص شود و فدراسیون هم امروز را برای انتخابات در نظر گرفت و در نهایت هم مجمع برگزار شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال هیئت فوتبال تهران فدراسیون فوتبال براساس اساسنامه رئیس هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند