Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@22:01:45 GMT

مرگ دو هنرمند ارومیه‌ای در تصادف رانندگی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۲۲۵

مرگ دو هنرمند ارومیه‌ای در تصادف رانندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، جعفرزاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در تشریح این خبر گفت: جمعه شب بر اثرتصادف جاده‌ای شدید در محور سلماس به ارومیه ۴ نفر جان باختند.

این تصادف در ۱۰ کیلومتری محور ارومیه - سلماس سه راهی آبگرم شهرستان ارومیه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با یک دستگاه پراید رخ داد که باعث انحراف خودروها از جاده شد؛ در این حادثه ۴ نفر در دم جان باختند و یک نفر مصدوم که به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه شهید افشارجو (گردنه قوشچی) با اطلاع از این سانحه مرگبار با همکاری آتش‌نشانی در محل حضور یافته و نسبت به رهاسازی اجساد گرفتار اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: یک‌ مصدوم دیگر توسط عوامل مرکز فوریت ۱۱۵به بیمارستان انتقال داده شد.

سرنشینان خودروی پراید از هنرمندان نامی شهرستان ارومیه بودند که برای تهیه فیلم مستند عازم شهرستان خوی بودند؛ در این سانحه فرشاد غلامی هنرمند طنزپرداز و وحید رضوی هنرمند عکاس جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کمال حسین‌زاده، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در این باره گفت: با دریافت خبر تصادف شدید بین ۲ دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ و پراید در محور سلماس - ارومیه، مأموران پلیس راه بسرعت در محل سانحه حاضر شدند و نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد چهار نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو، در دم جان خود را از دست داده‌اند.

او ادامه داد: با همکاری آتش‌نشانی، هلال احمر، راهداری و نیروهای پلیس راه، یک مصدوم این حادثه به همراه فوتی‌ها بسرعت به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) سلماس اعزام شد. با توجه به تاریکی شب، علت اصلی تصادف و مقصر در محل حادثه مشخص نشد و اقدامات تکمیلی برای شناسایی مقصر در حال انجام است.

کد خبر 586678 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی تصادف آذربایجان غربی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان