Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه داخلی مدعی شده پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو علاوه بر 100 هزار دلار به عنوان رضایت نامه، باید رقمی بین 4 تا 4.5 میلیارد هم برای 4 ماه به او بپردازد

با شرایط فعلی، بعید به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس شهریار مغانلو را جذب کند.

به گزارش طرفداری، خبرگزاری میزان در خصوص وضعیت پرسپولیس و شهریار مغانلو نوشته است:

در روز‌های اخیر اخبار مختلفی درباره احتمال حضور شهریار مغانلو در باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود و بسیاری از هواداران این باشگاه امیدوار بودند که این مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی به صورت رسمی پیراهن مدافع عنوان قهرمانی را برتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که به خاطر بن بست در مذاکرات عملی نشده و تا به این لحظه منتفی است مگر اینکه مغانلو از پیشنهاداتی که به باشگاه پرسپولیس داده به شکلی ویژه عدول کند.

نام شهریار مغانلو در ابتدای فصل هم در فهرست یحیی گل محمدی بود، اما باشگاه نتوانست یکی از بهترین گلزنان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر را جذب کند و او راهی تیم سانتا کلارا شد.

این مهاجم البته در فوتبال پرتغال نتوانست به موفقیت چشم گیری برسد و به همین ترتیب دوباره بحث بازگشت او به فوتبال ایران و مذاکراتش با پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد. در روز‌های ابتدایی هم خیلی‌ها بر این باور بودند که هیچ مانعی بر سر راه جذب مغانلو وجود ندارد، اما در نهایت پیشنهادات عجیب باعث شد که باشگاه قید عقد قرارداد را تا این لحظه بزند.

طبق اعلام منابع موثق خبری مغانلو و مدیربرنامه‌هایش به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد پرداخت ۱۰۰ هزار دلار پول رضایت نامه و حدود ۴ تا ۴.۵ میلیارد تومان دستمزد تا پایان لیگ بیستم (برای ۴ ماه) را داده بود. از همه مهم‌تر این که شرط کرده بود تنها با انعقاد قرارداد ۴ ماهه حاضر است پرسپولیسی شود. البته باشگاه پرسپولیس بر این باور بود که اگر قرار است مغانلو را جذب کند باید قرارداد بلند مدت حداقل تا پایان فصل آینده با او امضا کند و اگر این بازیکن اصرار به عقد قرارداد ۴ ماهه دارد باید مطالبه دستمزد کمتری داشته باشد. چرا که انعقاد چنین قرارداد سنگینی نه تنها توازن در تیم را بر هم می‌زند بلکه با ناراحتی سایر بازیکنان رو به رو خواهد شد.

به این ترتیب پرسپولیس در شرایطی مغانلو را جذب خواهد کرد که این بازیکن پول کمتری طلب کند و در غیر این صورت خیلی بعید است که مغانلو پرسپولیسی شود.

باشگاه هم در شرایط کنونی به هیچ عنوان توانایی پرداخت رقم قرارداد سنگین به مهاجم کنونی سانتاکلارا را ندارد و هواداران پرسپولیس هم باید به معنای واقعی متوجه این قضیه باشند که اسیر جریان سازی‌های مجازی ایجنت‌ها نباشند و به باشگاه فشار سنگین نیاورند که به هر قیمتی و با هر شرایطی اقدام به جذب بازیکن کنند.

اخبار داغ 

سنگ اندازی پیش پای علی کریمی | افشاگری جادوگر مجوز پخش ندارد تیم منتخب لیگ برتر | گل محمدی و سه پرسپولیسی در جمع بهترین های نیم فصل اول درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدافع بارسلونا با چشمانی گریان نیوکمپ را ترک کرد شوخی موناکو با بارسلونا به خاطر شکست مقابل پاری سن ژرمن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا روایت کرده است، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901809

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی