Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:23:25 GMT

خیابان‌های قزوین ساماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۸۱۲

خیابان‌های قزوین ساماندهی شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا شمسینی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: خیابان‌های خیام، دانشگاه، نوروزیان، ملاصدرا، پادگان، باغ دبیر، منتظری جدید و قدیم و بلوار اسدآبادی قزوین با هدف نظم دهی و تسهیل در ترافیک و عبور و مرور شهروندان توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین ساماندهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسینی افزود: راسته‌های شغلی از جمله مرغ و ماهی فروشان در خیابان‌های نوروزیان، باغ دبیر و دانشگاه، لباس فروشان در خیابان خیام، دانشگاه و پادگان، میوه فروشان در ملاصدرا، بلوار اسدآبادی، منتظری جدید و قدیم و پادگان، و چندین راسته دیگر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری در خیابان‌های خیام، دانشگاه، نوروزیان، ملاصدرا، پادگان، باغ دبیر، منتظری جدید و قدیم و بلوار اسدآبادی قزوین قزوین ساماندهی شدند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری با اشاره به اینکه کسبه این خیابان‌ها به دلیل عدم نظارت و بساط گستری خودجوش، وضعیت نامناسبی داشت و همین امر منجر به اجرای ناهماهنگ شده و در نهایت با به وجود آمدن مشکلات ترافیکی و مسائل دیگر باعث ناراحتی شهروندان و به خصوص نارضایتی ساکنین اطراف خیابان‌های خیام، دانشگاه، نوروزیان، ملاصدرا، پادگان، باغ دبیر، منتظری جدید و قدیم و بلوار اسدآبادی قزوین شده بود که اجرای طرح ساماندهی در آن را ضروری می‌کرد.

او افزود: در این ساماندهی، ترافیک شدید خیابان‌های مجاور که ناشی از بساط گستری ناهماهنگ بوجود آمده بود، با هماهنگی و برنامه ریزی معاونت ساماندهی سازمان حل شده و صنوف‌های مختلف در مکان‌های مشخص با تدابیر خاص جانمایی شده که این امر باعث تسهیل در شریان اصلی، خیابان‌ها و پیاده رو‌های اطراف شده است.

شمسینی در ادامه از تمامی کسبه‌های سطح شهر قزوین اعم از مغازه ها، مجتمع ها، فروشگاه ها، کارگاه ها، گاراژ ها، و به طور کلی تمام مشاغل و کسب هائی که ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌کنند یا تولید، عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران می‌کنند، خواستار شد ضوابط و مقررات کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها را رعایت کنند تا سازمان مجبور به پلمب واحدی نشود.

گفتنی است کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌های کشور در خصوص رعایت نکردن هر یک از صنوفی که ایجاد مزاحمت، سروصدا، تولید دود، عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران نمایند ... ابتدا دو بار اخطار و در صورت رعایت نکردن آن واحد صنفی را پلمب کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیابان های قزوین ساماندهی مشاغل شهری شهروندان سازمان ساماندهی مشاغل شهری خیابان ها باغ دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • دانشگاه پادگان نیست