Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@06:37:36 GMT

شکنجه کودک9ساله ازسوی پدرونامادری!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۱۴۵

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: کودک ۹ ساله‌ای که از سوی پدر و نامادری مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود هم اینک در بیمارستان بستری است. ناطقان: حسین دولت آبادی عنوان کرد: این کودک که از ناحیه پا دچار جراحت شدید شده است برای طی مراحل درمان به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شده است.

وی تصریح کرد: حال عمومی کودک مساعد است و با تلاش کادر پزشکی مراحل درمان این کودک در حال انجام است ولی امکان اینکه این کودک نیاز به خدمات جراحی داشته باشد، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: این کودک پسر، جمعه گذشته از سوی پدر و نامادری خود مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته بود که  با اطلاع همسایگان بلافاصله بهزیستی و دادستانی و نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضعیت کودک‌ آزار دیده و آشکار شدن زوایای موضوع وارد عمل شده‌اند.

دولت آبادی در پاسخ به اینکه چرا خبر دستگیری کودک آزار منتشر شد ولی بعد از آن خبر دستگیر نشدن وی انتشار یافت؛ گفت: پدر این کودک تا این لحظه بازداشت نشده و خبر دو روز گذشته مبنی بر دستگیری وی بر اساس شنیده‌ها بوده است.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار با اشاره به دستور قضایی و تلاش نیروی انتظامی در خصوص دستگیری  پدر کودک آزار گفت: البته نامادری این کودک توسط ماموران پلیس دستگیر شده است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: شکنجه ، کودک9ساله ، پدر و نامادری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شکنجه کودک9ساله پدر و نامادری سرپرست اداره بهزیستی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، گفت: یک کارخانه خوراک دام و طیور به علت وجود ذرت آلوده به سم قارچ کش در انبار مواد اولیه با شکایت دامپزشکی و صدورحکم قضایی پلمب شد.

 دکتر برات الله زیدآبادی افزود:در راستای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور و با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی، مواد اولیه و محصولات تولیدی کارخانجات خوراک دام و طیور زیر نظر مستقیم کارشناسان شبکه دامپزشکی سبزوار قرار دارند.

وی گفت: در بازدید‌های انجام شده از یک کارخانه خوراک دام و طیور، حدود ۱۵ تن محموله ذرت آلوده به سم قارچ کش (توبوکونازول) کشف و ضبط شد.

دکتر برات الله زیدآبادی، افزود: بنابر شکایت شبکه دامپزشکی، پرونده فرد خاطی که مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی می‌باشد به مراجع قضایی ارسال شد و با عنایت به سوابق قبلی کارخانه مذکور، حسب دستور دادستان شهرستان و دادیار شعبه اول دادسرای سبزوار، حکم پلمب صادر و کارخانه خوراک دام و طیور متخلف، توسط پلیس اماکن و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار پلمب شد.

 

دیگر خبرها

  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال