Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسطامی با بیان اینکه ورود وخروج خودروهای شخصی غیربومی به شهرستان های جنوبی استان ایلام ممنوع است، گفت: برپایی هرگونه نمایشگاه در اسفندماه در سطح استان کاملا ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، ظهر امروز(۴ اسفند) در  هجدهمین نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه به کرونا با محوریت سفرهای نوروزی، با بیان اینکه در سفرهای نورزوی ما با سه گروه از مسافران نوروزی مواجه هستیم، اظهار کرد: گروه اول خانواده هایی هستند که در قالب ثبت نام در سامانه و در قالب تورها  مسافرت می کنند، گروه دوم افرادی هستند که با خودروی شخصی یا هواپیما با ثبت نام در  سامانه به استان سفر می کنند و گروه سوم افرادی هستند که بدون برنامه سفر کرده و کنترل نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« معروف بسطامی» اظهار کرد: گروه اول و دوم مکان و نحوه سفر آنها بر اساس پروتکل های بهداشتی مشخص و قابل کنترل است و اما گروه سوم، شناختی از آن ها نداریم و نیازمند تدابیر خاصی  هستند که لازم در این خصوص تمهیدات لازم با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا اندیشیده شود.

 

وی با بیان اینکه ۴ شهرستان ایلام در ایام نوروز مهمانپذیر هستند مسافران آنها بدون برنامه ریزی وارد استان می شوند، افزود: نیروی انتظامی، راهور، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران باید دقیق تر و هوشمندانه تر در ساماندهی چنین سفرهایی اقدام کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با بیان اینکه مهمانسراهای ادارات حق پذیرش مهمانان نوروزی را ندارند و در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید تعطیل می شوند، گفت: برای نظارت بر تردد خودروها، متناسب با شرایط استان در مسیرهای ورودی و خروجی، لازم است کهاداره کل حمل و نقل جاده ای  با استقرار  گروه های خود در مبادی ورودی و خروجی استان نظارت های لازم را داشته باشد.

 

بسطامی با بیان اینکه ورود وخروج خودروهای شخصی غیربومی به شهرستان های جنوبی استان ممنوع است، ابراز کرد: مسافران اتوبوس های ورودی از مبدا استان خوزستان صرفا پس از انجام تست کرونا در ورودی های استان و منفی بودن تست می توانند وارد استان شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه شبکه بهداشت و پلیس راه استان  نیز لازم است با تجهیزات کامل در نقاط ایست و بازرسی ها مستقر و بدون مماشات متخلفان را اعمال قانون کنند، گفت:  پایانه های مسافربری باید با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند در غیر این صورت با چنین اتوبوس هایی برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با اشاره به اینکه برپایی هرگونه نمایشگاه در اسفندماه در سطح استان کاملا ممنوع است، ابراز کرد: چادرزنی به صورت گروهی درمناطق مختلف استان در ایام نوروز در تفرجگاه های استان هم ممنوع خواهد بود.

 

بسطامی با بیان اینکه در بحث پنجشنبه و جمعه آخر سال  نیز لازم است مسیر آرامستان های ایلام و صالح آباد مسدود شود، تصریح کرد: امامزاده ها و اماکن متبرکه در این ایام تعطیل بوده و ورود مسافران به این زیارتگاه ها ممنوع و جلوگیری می شود.

 

وی در پایان  خاطرنشان کرد: با توجه به ابعاد مختلف ویروس جهش یافته کرونا، باید کانون های جمعیتی در صنوف مختلف شناسایی و باید محدودیت های بیشتری برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در صنوف ایجاد شود و اگر ما افزایش بستری ها را داشته باشیم مجبور خواهیم بود محدودیت هایی ایجاد کنیم که خوشایند ما نیست.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا سفرهای نوروزی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد