Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهرمی از توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) خبر داد و گفت: در همین راستا ۵۰ بسته معیشتی به همت بچه‌های کانون محمد(ص)، رسول الله میان نیازمندان توزیع می‌شود.

«بهداد جهرمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع سبدهای معیشتی میان نیازمندان در آستانه سالروز ولادت امام علی(ع) خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا ۵۰ بسته معیشتی میان حانواده های کم برخوردار توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «محمد(ص) رسول الله» مسجد الرسول(ص) واقع در میدان رسالت بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به منظور کمک رسانی به محرومان و نیازمندان در چند نوبت سبد ارزاق میان نیازمندان توزیع شده طوری که به 150 خانوار نیازمند بسته هایی به ارزش 300 هزار تومان اختصاص یافت و در راستای تحقق پویش «# همه با هم کرونا را شکست می دهیم»، کارگاه تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده راه اندازی شد و 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی در اماکن عمومی توزیع شد. همچنین، 100 عدد بن خرید به ارزش 100 هزار تومان نیز به خانواده های دارای عضو معلول اهدا شد.

 

وی از استقرار پنج پزشک در این مسجد به منظور ارایه خدمات پزشکی و مشاوره ای به مردم خبر داد و گفت: در طول بحران کرونا اقدام به ایجاد پیک سلامت به منظور ارایه خدمات به افراد سالخورده محله کردیم، تا مایحتاج ضروریشان تامین شود و نظارت بر شش فروشگاه عرضه مواد غذایی و نانوایی های منطقه با حضور گروه های جهادی مسجد صورت گرفت و تذکر لسانی به کسانی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند، داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد(ص) رسول الله تصریح کرد: علاوه بر این، کسبه های محل به دلیل تردد و حضور مردم برای تهیه مایحتاج زندگی لازم بود که مرتبا نسبت به ضدعفونی محل کسب و کارشان اهتمام داشته باشند، به همین جهت فعالان کانون فرهنگی هنری محمد(ص) رسول الله در این زمینه نیز دست به کار شده و روزانه اقدام به توزیع پودر کلرین بین کسبه محله کرده اند و در جلسات کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا که با حضور نمایندگان مساجد و کانون برگزار شد، مقرر گشت ضدعفونی مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی  نیز صورت بگیرد.

 

وی تاکید کرد: به منظور توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک های مومنانه توسط گروه جهادی مسجد الرسول(ص) در چند نوبت گوشت قربانی میان نیازمندان توزیع شده است.

 

گفتنی است، کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الرسول(ص) واقع در میدان رسالت تهران یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال استان تهران است که همواره در فعالیت های جهادی و کمک رسانی به مردم محروم و نیازمند کارنامه درخشانی داشته است، به گونه ای که در سیل استان سیستان و بلوچستان از اعزام فعالان این کانون و  اهالی مساجد مجاور آن به مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی متشکل از پزشکان برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی تا خدماتی همچون تقسیم اقلام در این منطقه حضور یافت و در حال حاضر نیز از زمان شیوع ویروس کرونا با بهره گیری از پتانسیل های موجود در کانون و نیروهای مسجدی و در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جهادی با ویروس منحوس کرونا و نیز به منظور ادای تکلیف اجتماعی و انسانی در همیاری و کمک به مردم به میدان آمده و اقدام به ایجاد پایگاه مدافعان سلامت کرده است.

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه ماه رجب کانون های مساجد میان نیازمندان معیشتی میان فرهنگی هنری رسول الله محمد ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی