Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد گفت: دفع آب‌های سطحی شهر بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا تمام کانال‌های دفع آب‌های سطحی اجرا شود.

علیرضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بودجه شهرداری خرم‌آباد جوابگوی سامان‌دهی دفع آب‌های سطحی این شهر نیست، اظهار کرد: با وجودی که شهرداری امسال و سال گذشته اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده، اما واقعیت این است که با وضعیت بودجه شهرداری نمی‌توانیم آب‌های سطحی را سامان‌دهی کنیم چراکه طبق برآورد ماه گذشته حوزه عمرانی، دفع آب‌های سطحی بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو یا سه نقطه حساس و بحرانی از جمله سه راه گلدشت و کوچه‌های نوبهار میدان تیر در بحث دفع آب‌های سطحی در اولویت قرار دارد که نیازمند اعتبار برای اجرای آن هستیم.

خرم‌آباد ۴۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت می‌خواهد

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اجرای پروژه آسفالت گفت: بودجه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری جواب‌گوی آسفالت معابر این شهر نیست.

وی با بیان اینکه اگر بودجه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری را ۵۰ درصد جاری و ۵۰ درصد عمرانی در نظر بگیریم می‌توانیم هرسال ۱۰ تا ۱۵ درصد این بودجه را برای آسفالت معابر در نظر بگیریم چراکه علاوه بر آسفالت، بودجه ماشین‌آلات، تجهیزات فضای سبز و… را نیز باید پیش بینی کرد بنابر این توان شهرداری بیش از این نیست.

کد خبر 476968

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آبگرفتگی شهرداری خرم آباد خرم آباد آسفالت بودجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دفع آب های سطحی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096624

دیگر خبرها

  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • دزفول غرق شد!
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»