Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی ایران با بیان اینکه امکان افزایش سهم سی ان جی تا ۴۰ میلیون لیتر در روز معادل سوخت وجود دارد، درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروز یا تابستان گفت: در مورد سهمیه بنزین شرکت ملی پالایش و پخش تصمیم گیر نیست و سهمیه ها توسط مصوبه هیات وزیران مشخص می شود و اگر هیات وزیران مشخص کند اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا صادق‌آبادی امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری رسمی طرح‌های ملی انتقال، توزیع و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در جمع خبرنگاران در این باره که آیا بعد گذر از شرایط کرونا و یا در تابستان و یا عید سهمیه بنزین بیشتری به مالکان خودرو تعلق میگیرد، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش صرفا مجری است و سهمیه قبل نیز مصوبه هیات وزیران بود که مشخص می کرد هر خودرو چه میزان سهمیه دارد. ما هیچ نقشی در میزان سهمیه، افزایش و کاهش نداریم و هرچه ابلاغ کنند اجرا خواهیم کرد.

وی در باره اینکه آیا پس از رفع قرنطینه و افزایش مصرف بنزین ایران وارد کننده بنزین خواهد شد، گفت: مصرف بنزین در سال ۱۴۰۰ بعد از برداشته شدن قرنطینه افزایش پیدا خواهد کرد و در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این امکان وجود ندارد که وارد کننده بنزین شویم. اما مصرف بنزین به شدت تابع بحث قرنطینه است و باید دید بعد از قرنینه مصرف چقدر افزایش پیدا خواهد کرد و از اکنون نمی توان گفت که تا چه میزان مصرف بنزین افزایش پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص برنامه توسعه سی ان جی در کشور گفت: سی ان جی در سبد سوخت کشور به دلیل اینکه ارزان ترین سوخت است می بایست سهم بیشتری داشته باشد و امکان افزایش سهم سی ان جی تا ۴۰ میلیون لیتر در روز معادل سوخت وجود دارد.

صادق آبادی در خصوص وضعیت پالایشگاه سازی و پتروپالایشگاه سازی با توجه به انتقادهایی که در این راستا می شود، گفت: بالاترین ظرفیت پالایشی کشور را در سال ۱۳۹۸ داشته ایم زمانی که ظرفیت پالایشی یک کشور دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه است یک عدد است و ممکن است برخی بگویند باید این عدد به هشت میلیون بشکه می رسید اما ما بالاترین ظرفیت پالایشی کشور را در سال ۱۳۹۸ داشته ایم.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، وی درباره صادرات فراورده نفتی به افغانستان پس از حادثه آتش سوزی اظهار کرد: مرز بعد از آتش سوزی بسته شده اما ان شالله راه خواهد افتاد.

برچسب هاخودروی گازسوز سی ان جی علیرضا صادق آبادی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: خودروی گازسوز سی ان جی علیرضا صادق آبادی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت ملی پالایش و پخش مصرف بنزین سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا قربانی امروز _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف شده از جمله بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

قربانی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز، دو مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است.

کد خبر 749053

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد
  • تولید بنزین از متانول برای کمک به رفع ناترازی بنزین
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان