Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@22:55:25 GMT

◄ فیلم| اجرای دستورالعمل فاصله گذاری به سبک جدید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۸۴۳۰

تین نیوز

فیلم پیوست وضعیت مترو صادقیه در روز یکشنبه سوم اسفند را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز، کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار این فیلم از شلوغی و جمعیت زیاد حاضر در این ایستگاه در شرایطی که کشور به موج چهارم کرونا وارد شده است، انتقاد کرده اند.

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت بعد از ظهر دوشنبه چهارم اسفند ۹۹، در مورد تازه‌ترین آمار بیماران و کشته شدگان بیماری کرونا گفت: از یکشنبه سوم تا دوشنبه چهارم اسفند ، ۸ هزار و ۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری عنوان کرد: ۳ هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز امروز به یکی از خبرگزاری ها گفت: آمار مسافران مترو رو به افزایش است.

وی از شهروندان و مسافران خواست تا در زمان استفاده از مترو، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند، از دستفروشان خرید نکنند و اگر کار مهمی ندارند از خانه بیرون نیایند.

نوبخت گفت: همچنین از مسافرانی که مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند درخواست داریم حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده نکنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو تهران مترو صادقیه شلوغی مترو سخنگوی وزارت بهداشت پروتکل بهداشتی شیوع کرونا در پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر