Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@20:48:26 GMT

اجرای پروتکل الحاقی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۸۶۱۶

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از ۲۷ بهمن به صورت رسمی به آژانس اعلام کردیم که از صبح پنجم اسفند ماه قانون مجلس اجرا خواهد شد و به همین دلیل اجرای این قانون از صبح امروز آغاز شده ولی اجرای پادمان ادامه می‌یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمدجواد ظریف افزود: ما از ۲۷ بهمن به صورت رسمی به آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردیم که از صبح پنجم اسفند ماه قانون مجلس در این باره اجرا خواهد شد و به همین دلیل اجرای این قانون از صبح امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره سفر گروسی به کشورمان گفت: آقای گروسی به ایران آمد تا ترتیباتی را جهت اجرای قانون داشته باشیم؛ به توافقاتی در این رابطه رسیدیم و اصل این توافق بر این است که نوار‌هایی که از برنامه‌های هسته‌ای ما ضبط می‌شوند، که هیچگاه به صورت زنده به آژانس ارائه نمی‌شد بلکه به طور روزانه و هفتگی ارائه می‌شد، از این به بعد نگهداری می‌شود و در اختیار آژانس قرار نمی‌گیرد؛ البته اجرای پادمان ادامه پیدا می‌کند.

ظریف افزود: پادمان، تعهد جمهوری اسلامی ایران است و مصوبه اخیر مجلس هم اجازه همکاری بیش از پادمان را هم به ما نمی‌دهد و این به آن معناست که همکاری ما با آژانس ادامه پیدا می‌کند.

وی در همایش بین المللی مطالبات حقوقی-بین المللی دفاع مقدس نیز گفت: شهدا و خانواده‌های آن‌ها ایثار، مقاومت، ایستادگی و شهامت هستند و ما استقلال آزادی و شرفمان را مدیون آن‌ها هستیم.

ظریف افزود: در حمله صدام به ایران قواعد، قوانین و مقررات بین المللی مورد نقض قرار گرفت. حمله به کشوری که تازه با انقلاب شرایط جدیدی را داشت و اقدام آن‌ها هم عمل جنایاتکارانه و هم نیت پلیدانه‌ای دارد و اقدام آن‌ها هیچ توجیه حقوقی ندارد.

وزیر خارجه گفت: اقدام صدام از لحاظ دفاع هم قابل توجیه نیست، به کشور ما تجاوز شده و استفاده گسترده از اقداماتی که مورد محکومیت حقوق بین الملل نیز شده است.

ظریف افزود: رژیم بعث عراق حتی ۳۰ هزار اسیر ما را اعلام هم نکرده بودند، آن‌ها از سلاح علیه مردم و موشک علیه شهر‌های مختلف ما استفاده کردند. استفاده از سلاح شیمیایی علیه ایران یکی دیگر از جنایات صدام است.

وی حمله صدام به نفت کش‌ها و کشتی‌ها را یکی دیگر از جنایات صدام دانست و گفت: در مقابل جنایات صدام باید دید که دنیا در برابر این اقدام چه کرد. باید گفت سازمان‌های بین المللی سابقه خوبی در دفاع از حقوق بشر ندارند. برچسب ها: ظریف ، وزیر خارجه ، پروتکل الحاقی ، آزانس اتمی ، ایران ، شهدا ، جنگ تحمیلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ظریف وزیر خارجه پروتکل الحاقی آزانس اتمی ایران شهدا جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا