Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که روز شمار انتخابات فدراسیون فوتبال عدد ۵ را نشان می‌دهد اما برخی افراد که از دور انتخابات کنار رفته‌اند برخلاف قانون به دنبال بازگشت به این رقابت هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 5 روز دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و پرطرفدارترین رشته ورزشی ایران، سکاندارش را برای 4 سال آینده خواهد شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال اسامی کاندیدای تایید صلاحیت شده باید 21 روز قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام شود. اگرچه این اتفاق با کمی تاخیر رخ داد و اسامی در بامداد روز 20 بهمن منتشر شد ولی در نهایت این کار صورت گرفت و صلاحیت  69 نفر برای حضور در پست‌های مختلف این انتخابات تایید شد.

بازی خطرناک ردصلاحیت شده‌ها برخلاف اساسنامه و آیین‌نامه انتخابات

پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر فعالیت و رایزنی برخی افراد رد صلاحیت شده منتشر شده بود که قصد دارند با لابی و به صورت غیرقانونی راهی برای بازگشت به چرخه انتخابات پیدا کنند. این در حالی است طبق اساسنامه فدراسیون، هرگونه تغییر در فهرست نهایی و اضافه شدن افراد جدید، خلاف قانون است و می‌تواند تبعات بدی برای فوتبال ایران داشته باشد.

ماه‌هاست که فدراسیون فوتبال با سرپرست اداره می‌شود و قرار است سرانجام فوتبال ایران با برگزاری انتخابات در روز 10 اسفند بعد از مدت‌ها به ثبات برسد. فوتبال ایران مدت‌هاست که با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و مسابقات حساس انتخابی جام جهانی را در پیش دارد، بنابراین در این شرایط برگزاری به موقع و بی‌عیب و ایراد این انتخابات باید در اولویت قرار داشته باشد. مسئله‌ای که با ادامه پیدا کردن اقدامات غیرقانونی از سوی عده‌ای و سنگ‌اندازی‌هایی که رخ می‌دهد، می‌تواند خطر‌ساز باشد و حتی پای فیفا را هم به ماجرا باز کند.

اکنون یک دوراهی وجود دارد؛ در نظر گرفته شدن مصالح و منافع ملی با برگزاری انتخابات در روز 10 اسفند سال جاری یا در نظر گرفتن منافع شخصی برخی ردصلاحیت‌ شده‌ها و امکان به وجود آمدن مشکل برای فوتبال ایران. این دوراهی کاملاً مشخص است و هر کسی که به فکر منافع کشور است قطعاً گزینه اول را انتخاب می‌کند اما منفعت‌طلبان همچنان در تلاش برای ایجاد شرایط بحرانی برای فوتبال هستند چرا که منفعت شخصی خود را در ایجاد چنین شرایطی می‌بینند.

ظلی: فدراسیون فوتبال مدیری با فرماندهی قاطع نیاز دارد/ خنده‌ای در فوتبال ما نیستآجورلو: برای ریاست فدراسیون سفرهای استانی از 6 ماه قبل شروع شد!/ فوتبال به مدیری نیاز دارد که دروغ نگویدعزیزی خادم: امیدوارم اعضای مجمع به برنامه،کارنامه و سابقه رأی دهند/ فدراسیون من کاملاً تعاملی و غیرسیاسی خواهد بودهاشمی: بحثی با علی کریمی برای نایب رئیسی نداشتیم/ اعضای مجمع را مستقل و صاحب رأی و اندیشه دیدم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی