Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اصغریمدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت:با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و لزوم پاکسازی و زیباسازی شهر در استقبال از عید نوروز، طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی در جاده‌ها و مسیل‌های پیرامون تبریز اجرا می‌شود.

او گفت: با وجود نظارت مکرر از سوی تیم‌های بازرسی مناطق مختلف شهرداری و سازمان مدیریت پسماند، همواره رهاسازی و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جاده‌های اطراف کلانشهر تبریز و محلات حاشیه‌ای انجام می‌شود که این موضوع موجب ایجاد ناهنجاری‌های بصری در این مناطق شده و منظر شهری را مختل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: این طرح از پایان هفته دوم اسفند با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند و مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرایی می‌شود.

اصغری گفت: روزانه بیش از سه هزار و ۵٠٠ تن نخاله ساختمانی در این کلانشهر تولید می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در ۲ نخاله‌گاه مجاز در جاده باباباغی و مایان تخلیه می‌شود.

او افزود: با عنایت به گسترش کلانشهر تبریز از ضلع شرقی آن و افزایش ساخت و ساز در این مناطق، نخاله‌گاه‌های مجاز در این محدوده ایجاد خواهد شد که در صورت آغاز به کار آنها، زوائد بصری و تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت پسماند نخاله های ساختمانی سازمان مدیریت پسماند نخاله های ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است