Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاكنون به 11 هزار و 763 روستا با جمعیتی بیش از 8.5 میلیون نفر آبرسانی انجام شده است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حمیدرضا جانباز روز سه‌شنبه در آئین آبرسانی به ۲۵۶ روستا در ۹ استان کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در هفته چهل و دوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران برگزار شد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های امروز ظرفیت تامین آب حدود 516 لیتر بر ثانیه افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از بهره‌برداری تعداد زیادی مخازن ذخیره آب به حجم 20 هزار متر مكعب و 1047 كیلومتر لوله‌گذاری در این پروژه‌ها خبر داد و گفت: با بهره‌برداری پروژه‌های امروز، آب شرب پایدار برای جمعیتی بیش از 172 هزار نفر در سطح 256 روستای كشور فراهم می‌شود.

جانباز هزینه اجرای پروژه‌های آبرسانی هفته چهل و دوم پویش را 340 میلیارد تومان اعلام كرد و اظهار داشت: برابر برنامه پویش امسال، هدف ما آبرسانی به 1638 روستا با جمعیت 976 هزار نفر بود كه با بهره‌برداری پروژه‌های امروز تاكنون به 1245 روستا با جمعیت 822 هزار نفر آبرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور ادامه داد: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاكنون به 11 هزار و 763 روستا با جمعیتی بیش از 8.5 میلیون نفر آبرسانی انجام شده است.

وی افزود: تعداد زیادی از روستاهای كشور هم در جریان یكپارچگی شركت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با اولویت روستاهایی كه در حاشیه شهرها قرار دارند، آبرسانی و از این ظرفیت استفاده شده است.

جانباز با بیان اینکه تا اواخر دولت دوازدهم هم برنامه‌ریزی می‌كنیم به تعهداتی كه انجام شده برسیم، گفت: خبرهای خوبی هم از مصوبات كمیسیون تحقیق مجلس داریم كه با تصویب آنها، این قطاری كه با سرعت مناسب در حال حركت است در سال 1400 هم ادامه خدمت خواهد داشت.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) حمیدرضا جانباز رضا اردکانیان شرکت آب و فاضلاب کشور وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران حمیدرضا جانباز رضا اردکانیان شرکت آب و فاضلاب کشور وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان