Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@07:00:38 GMT

دستگیری سارق در زندان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۲۲۶۵

دستگیری سارق در زندان

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در زندان و کشف ۲۰ فقره سرقت از او خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی اظهار کرد: راننده سواری پژو ۲۰۶ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد خودرویم  را در  خیابان پاسداران پارک و زمانی که مراجعه کردم، متوجه شدم شیشه خودرو شکسته شده و محتویات آن از قبیل دستگاه پوز، دسته چک‌های بانکی،  کیف و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت دریافتند که راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید سرقت را مرتکب شده است، ادامه داد: در  تحقیقات تخصصی پلاک خودروی سارق  شناسایی و  مشخص شد که مالک خودرو فردی به نام "مهیار" است.

رئیس پایگاه چهارم افزود: نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دعوت مالک خودرو اخذ شد. مالک خودرو که اظهار بی اطلاعی از وقوع سرقت می کرد، گفت که خودروی پراید را حدود دو سال پیش به صورت وکالتی به فردی به نام حسین فروخته ام و او نیز خودرو را به شخصی دیگری فروخته است که بنده نیز با درخواست این فرد، وکالت تعویض پلاک را به وی داده ام.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با تطبیق چهره خریدار دوم با تصویر به دست آمده از سارق  مشخص شد خریدار دوم همان سارق است، تصریح کرد: در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد، خریدار دوم سابقه دار است و اخیرا به اتهام سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو دستگیر شده است و در زندان به سر می برد.

مجیدی خاطر نشان کرد: با دستور قضائی متهم از زندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال یافت و ضمن اعتراف به سرقت از داخل خودروی مالباخته به  ۱۹ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه متهم به فروش اموال سرقتی به مالخری معترف شد، گفت:  روز گذشته مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و  با دستور قضائی روانه زندان شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Eu8

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6089536

دیگر خبرها

  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت