Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به ابتلای ۳۱ مورد جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع در حدود یکسال پیش تاکنون به ۱۴هزار و ۱۷۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون هشت هزار و ۶۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان از بیمارستان ها مرخص شده اند، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری شده اند که از این میان هشت بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۶۷ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری شده اند، تصریح کرد: ۵۴ بیمار از این تعداد در بیمارستان های کاشان و ۱۳ بیمار هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری شده اند.

وی از بستری ۱۱ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: هشت نفر از این بیماران در کاشان و سه نفر هم در آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی با اشاره به طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه دو بیمار شامل یک زن ۷۲ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست داده اند، گفت: پاسخ تست نخستین بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی که زنی ۴۵ ساله بود و جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده بود، منفی است.

48

کد خبر 1489106

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کاشان بیمارستان کرونا در منطقه کاشان بستری شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس