Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از اجرا و آماده‌سازی پروفایل شهروندی، شبکه اختصاصی فیبرنوری و چتر وای‌فای ارومیه خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: ۱۹ سامانه و ۶ پروژه زیرساختی و همچنین ده‌ها اپلیکیشن برای الکترونیکی کردن خدمات از برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز هوشمند کنترل ترافیک ارومیه از سال آینده افزود: این پروژه با نصب دوربین در ۴۲ نقطه شهر اجرایی خواهدشد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: با توجه به ایجاد بسترهای لازم و توسعه شبکه فیبرنوری، در سه ماهه نخست سال آینده، ارومیه هم به شبکه نسل پنجم تلفن همراه "5G" خواهدپیوست ضمن اینکه در راستای توسعه شبکه زیرساختی و براساس تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت ایرانسل منعقد شده، این شرکت در حال ایجاد شبکه اختصاصی فیبرنوری است که تاکنون ۴۰ کیلومتر از ۷۲ کیلومتر پروژه اجرایی شده است و این شبکه علاوه بر بهبود بار ترافیکی شبکه، بسترهای لازم برای اینترنت اشیا را نیز آماده خواهدکرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود ارتفاعات پارک جنگلی، در حال آماده‌سازی بسترهای لازم برای پوشش چتر وای‌فای در ارومیه هستیم.

اسدپور در خاتمه گفت: بسترهای لازم برای بحث IPTV، پروفایل شهروندی به آدرس my.urmia.ir، ساماه تعیین موقعیت‌یابی آنلاین، الکترونیکی کردن خدمات مختلف شهرداری، اپلیکیشن‌های پارک هوشمند، شهرداری، استعلام و پرداخت عوارض خودرو، نقشه گردشگری ارومیه و تور مجازی شهر ارومیه از دیگر برنام‌های این سازمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه شهر هوشمند شهر هوشمند ارومیه فیبرنوری مرکز کنترل ترافیک شهر هوشمند شهرداری ارومیه اینترنت 5G آذربایجان غربی چتر وای فای بسترهای لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم در دو بخش با عنوان روز‌هایی که نیستی از شبکه خبر پخش شد.

شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود.

شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد.

راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت.

علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد