Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@07:27:55 GMT

دربی ریاض بدون حضور سوپراستار زردپوش

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۵۱۱۱

در حالی که تا ساعتی دیگر دو تیم الهلال و النصر به مصاف یکدیگر خواهند رفت مهم ترین بازی زردپوشان نمی تواند به میدان برود

به گزارش طرفداری، قطعا یکی از مهم ترین بازی های لیگ حرفه ای عربستان همین دیدار دو تیم النصر و الهلال، موسوم به دربی ریاض است. دو تیمی که همیشه با یکدیگر رقابت داشتند که البته خیلی هم جوانمردانه پیش نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب این دو تیم برای چهارمین بار در ماه های اخیر باز هم با هم روبرو می شوند. سه بازی قبلی با دو برد برای الهلال و یک پیروزی برای النصری ها به پایان رسید و حالا هر دو تیم به دنبال این هستند تا بتوانند جدیدترین دربی را به نام خود بزنند و به همین دلیل به دنبال این هستند تا با کمترین مشکل پا به میدان بگذارند.

در این میان اتفاقی که برای النصر افتاده است و باعث شده تا ترکیب این تیم لطمه ببینید غیبت یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه در دیدار امشب است. حمدالله عبدالرزاق، مهاجم گلزن النصری ها که پیش از این دچاره آسیب دیدگی شده بود گفته می شود در بازی امشب نمی تواند به میدان برود. پزشکان تیم النصر البته پیش از این گفته بودند تا آخرین لحظات روی پای این بازیکن کار خواهند کردتابتوانند او در این بازی حساس به میدان بفرسند اما در نهایت گویا نتوانستند کاری از پیش ببرند چرا که ساعتی پیش سخنگوی این باشگاه اعلام کرد که این مهاجم تونسی نمی تواند در دیدار امشب به میدان برود. اتفاقی که می شود تمام امید هواداران این تیم به گونزالو مارتینز آرژانتینی خلاصه شود.

 

اخبار داغ 

یک اشتباه باعث شد مهدی طارمی به امیر عابدزاده پنالتی نزند! وحید فاضلی: باید با پرسپولیس در تهران بازی می کردیم؛ فکری گفت خانه ام آنقدر می ارزد جریمه جفتمان را بدهم! امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رکوردداران بیشترین تعداد بازی در یکی از پنج لیگ معتبر اروپا؛ بوفون در صدر خاطره انگیزترین ضد حمله منجر به گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو