Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی شامگاه سه‌شنبه پنجم اسفندماه در دیدار با مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، با اشاره به اهمیت بنگاه‌های اقتصادی کوچک در مباحث مطرح شده توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این بنگاه‌ها زیربنای اقتصاد مقاومتی هستند و صندوق کارآفرینی امید استان و کشور بایستی مشاغل خرد و کوچک، استارتاپ‌ها و صنایع نوپا را در سطح استان مدنظر قرار دهند تا بتوان سبب شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان این خطه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از فعالیت صندوق کارآفرینی امید در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی و محروم، بیان کرد: توجه به مشاغل خرد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک یکی از مهم‌ترین مباحثی است که این صندوق می‌تواند در رأس اقدامات خود قرار دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی در شهرستان تکاب، یادآور شد: تمام دستگاه‌های استانی ملزم به ارائه خدمات بیش‌از پیش به این شهرستان برای برطرف کردن مشکلات گذشته و هموار‌سازی مسیر برای پیشرفت منطقه هستند.

صادقی با اشاره به هدف‌گذاری‌های این دیدار، تصریح کرد: شایسته است حمایت از استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآور با کمک سازمان فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری استان، توانمندسازی شهرستان تکاب با توجه به اولویت‌های شهرستان و احداث کارخانه کمپوست و بازیافت زباله در مناطق مستعد استان جزو هدف‌گذاری‌های صندوق کارآفرینی قرار گیرد.

ناهید کشاورز فرد مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و آخوندزاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی در این دیدار به بحث و تبادل نظر در مورد توسعه استان، استفاده از ظرفیت‌های نهفته ، اشتغال‌زایی برای جوانان، اعطای تسهیلات کم‌بهره و توسعه شهرستان تکاب با معاون استاندار پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی فناوری اطلاعات کارآفرینی مقام معظم رهبری صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس

ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری در جویم تأکید کرد.

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان امروز، ۸ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است