Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاتزیو آن چیزی که خیلی ها انتظار داشتند، نبود و بایرن مونیخ با وجود داشتن چندین غایب تاثیرگذار، به راحتی در المپیکو یک برد قاطع کسب کرد تا نشان دهد که همچنان از مدعیان اصلی فتح اروپا است

اشتباه وحشتناک و آماتورگونه متئو موساکیو، تمام معادلات سیمونه اینزاگی را به هم ریخت تا بایرن مونیخ که پس از چند ناکامی در بوندسلیگا، انگیزه های زیادی برای این بازی داشت، بی رحمی خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ که پیش تر در استادیوم المپیکو، 1-7 توانسته بود آاس رم را شکست دهد، این بار در المپیکو شکست 4-1 را به لاتزیو تحمیل کرد تا صعود آن ها به یک چهارم نهایی تقریبا قطعی شود. بایرنِ هانسی فلیک، همچنان تیمی ترسناک است. 

رکوردهایی که جمال موسیالا با گلزنی مقابل لاتزیو به نام خود ثبت کرد اطلاعات بازی لاتزیو و بایرن مونیخ تاریخ برگزاری: سه شنبه، 5 اسفند 1399 (23 فوریه 2020) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم المپیکو، رم تورنمنت: دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داور: اورل گرینفلد (اسرائیل) گلزنان لاتزیو: خواکین کوریا 48' گلزنان بایرن مونیخ: روبرت لواندوفسکی 9'، جمال موسیالا 24'، لروی سانه 42'، گل به خودی آچربی 47' ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان لاتزیو و بایرن مونیخ

 

آمار بازی لاتزیو و بایرن مونیخ بایرن مونیخ مالک توپ و میدان بود گل های بازی لاتزیو و بایرن مونیخ

لاتزیو 0-1 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 9': اشتباه وحشتناک متئو موساکیو برای ارسال پاس به عقب به رینا باعث شد لواندوفسکی در میانه راه، توپ را برباید. مهاجم لهستانی پس از دریبل زدن رینا، به راحتی توپ را وارد دروازه خالی کرد.

لاتزیو 0-2 بایرن مونیخ؛ جمال موسیالا 24': پاس گورتسکا به جمال موسیالا رسید و این هافبک جوان با شوتی زمینی و دقیق از لب خط محوطه جریمه، دروازه رینا را باز کرد.

لاتزیو 0-3 بایرن مونیخ؛ لروی سانه 43': روی فرار عالی کینگزلی کومان و جا ماندن مدافعان لاتزیو، فرصتی عالی ایجاد شد. کومان به محوطه جریمه لاتزیو رسید و شوت زد که رینا توپ را برگشت داد اما لروی سانه در ریباند، دروازه خالی را باز کرد. 

لاتزیو 0-4 بایرن مونیخ؛ گل به خودی فرانچسکو آچربی 47': سانه پس از فریب مدافعان لاتزیو، یک پاس عرضی برای آلفونسو دیویس ارسال کرد تا دروازه لاتزیو باز شود اما توپ با برخورد به پاهای آچربی، وارد دروازه لاتزیو شد. اگر آچربی سر راه نبود، دیویس می توانست گلزنی کند. 

لاتزیو 1-4 بایرن مونیخ؛ خواکین کوریا 48': پاس لوئیس آلبرتو به خواکین کوریا رسید. مهاجم آرژانتینی با استفاده از تعلل مدافعان بایرن مونیخ با مانوئل نویر تک به تک شد و دروازه بایرن مونیخ را گشود. 

ویدیوی خلاصه بازی لاتزیو و بایرن مونیخ

اضافه می شود

اخبار داغ 

یک اشتباه باعث شد مهدی طارمی به امیر عابدزاده پنالتی نزند! وحید فاضلی: باید با پرسپولیس در تهران بازی می کردیم؛ فکری گفت خانه ام آنقدر می ارزد جریمه جفتمان را بدهم! امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رکوردداران بیشترین تعداد بازی در یکی از پنج لیگ معتبر اروپا؛ بوفون در صدر خاطره انگیزترین ضد حمله منجر به گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت

بایرن مونیخ فردا می‌تواند خیال خود از بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را راحت کند

طرفداری | پیش از جدال حساس مقابل رئال مادرید در روز سه‌شنبه، بایرن مونیخ در یک دیدار دشوار باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت برود.

دو تیم فردا از ساعت 17:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا در مونیخ، استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. بایرن مونیخ با 66 امتیاز و کسب سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده دوم قرار دارد. آینتراخت فرانکفورت نیز با دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 45 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. دنیل اشلاگر قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای این دیدار به شرح زیر است:

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، دیویس | پاولوویچ، گورتسکا | مولر، موسیالا، تل | کین  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏