Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@14:14:22 GMT

اسامی شهرهای ممنوعه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۹۹۹

اسامی شهرهای ممنوعه اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی به شهر‌های ممنوعه را تشریح کرد.. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: وضعیت ترافیک جاده‌ها روان و بدون مشکل است.
وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می‌گیرد، لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند و از سفر‌های غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ شیرانی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر لازم است همچنین تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده‌ها حضور دارند و تمامی پیش بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودرو‌ها در جاده‌های کشور صورت گرفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهر‌های استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: ورود خودرو‌های شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهر‌های مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

سرهنگ شیرانی گفت: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرهای ممنوعه هواشناسی زنجیر چرخ سفر غیرضروری خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ “پیمان کرمی” روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران کرج سنگین است.

ایلنا در خبری نوشت: وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - شمال نیز سنگین گزارش شده و محدودیت ترافیکی مقطعی نیز در این مسیر انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل حصارک در برخی مقاطع سنگین است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902387

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان