Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:59:02 GMT

پیشرفت ۷۰ درصدی شهربازی بزرگ نوشهر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۹۵۵۲

پیشرفت ۷۰ درصدی شهربازی بزرگ نوشهر

شهردار نوشهر گفت: احداث شهربازی بزرگ در منطقه نمونه گردشگری سیترا با ۷۰ درصد پیشرفت ‏فیزیکی با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است.

علی امانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روند اجرای پروژه‌های این شهرداری گفت: پروژه احداث پل ماشلک با هشت درصد پیشرفت فیزیکی و ساماندهی رودخانه شهرود در خیابان فلسطین جنب مجتمع تجاری گلستان نیز با ۴۰ درصد و احداث پل امیر کبیر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهر نوشهر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ساماندهی بلوار فردوسی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی فاز سوم بازار روز شهرداری با ۳۰ درصد پیشرفت، ساماندهی و احداث بوستان در خیابان شهید سنگاری با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شهردار نوشهر با اشاره به دیواره‌سازی رودخانه شریعتی و دیواره‌سازی رودخانه ضلع شرقی و غربی رودخانه کرکرودسر عنوان کرد: ساماندهی و احداث پیاده راه و تعریض بلوار شهید کریمی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه احداث شهربازی بزرگ در منطقه نمونه گردشگری سیترا با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی روندی رو به جلو دارند و در این میان احداث بوستان تقاطع بهارستان نیز با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ادامه فعالیت‌ها در مجتمع تجاری همافران با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به روزهای تکمیلی خود نزدیک شده است، تصریح کرد: ادامه توسعه و تعریض و بهسازی خیابان شورا (راه دسترسی خیابان فردوسی جنوبی به کمربندی) با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه توسعه و تعریض و ساماندهی بلوار شهید کریمی حد فاصل نیروی دریایی تا خیابان شهید چمران با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه ساماندهی و دیواره‌سازی رودخانه شهرود در خیابان شهید موسوی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی و پیاده‌روسازی در خیابان غزالی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی، نصب اِلمان و اصلاح هندسی ورودی غربی نوشهر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، لوله‌گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی و تعریض خیابان بهارستان شمالی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای شهر نوشهر است.

وی از ادامه بهسازی و مقاوم سازی در ابنیه بازار با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث کانال در بن‌بست پاسارگاد، نارنج، بهارستان شمالی ۱۶، بهارستان جنوبی ۵ با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: ادامه بازآفرینی سیترا (توسعه و تعریض و پیاده‌روسازی) با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا داریم و آغاز پیاده‌روسازی در خیابان شورا با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اصلاح هندسی بلوار امام رضا (ع) با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه ساماندهی و تعریض در خیابان نیمایوشیج با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه با ادامه احداث شهر بازی در پارکینگ طبقاتی خیابان خاقانی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز با قوت و دقت روند تکمیلی و پیشرفت را طی می‌کنند.

کد خبر 477036

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر نوشهر شهرداری نوشهر جاذبه های گردشگری منطقه ویژه اقتصادی نوشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، گفت : این پروژه مهمترین و بزرگترین بنای فرهنگی استان است و در صورت راه‌اندازی می‌تواند محل مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری استان‌ها صاحب کتابخانه مرکزی هستند و در غرب کشور تنها استانی که کتابخانه مرکزی ندارد، کرمانشاه است.

بهرامی با اشاره به شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

وی به پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه بعد از ۱۷ سال به این میزان پیشرفت رسیده است.

بهرامی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه شده تا به پیشرفت ۶۳ درصدی برسد، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم با توجه به افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر دور اول رییس جمهور به استان، گفت: در این سفر مقرر شد از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات نفت تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این میزان اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ و ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص شد که صرف تکمیل پروژه شده و اکنون برای ادامه کار به تامین اعتبار جدید نیاز داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی