Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@09:37:28 GMT

روند بررسی بودجه 1400 محلات آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۱۵۵۵

روند بررسی بودجه 1400 محلات آغاز شد

خبرگزاری آریا - روند بررسی بودجه 1400 محلات در نشست های هم اندیشی شهردار و مدیران ارشد منطقه 20 با دبیران شورایاری محلات 20 گانه آغاز شده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار گفت: پروژه‌های توسعه محلی این منطقه در نشست های هم اندیشی با حضور معاونان، شهرداران نواحی 7 گانه و دبیران شورایاری محلات، نیاز سنجی و روند بودجه 1400 محلات بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشار افزود: بر اساس برنامه توسعه 5 ساله سوم مدیریت شهری مبنی بر اجرای پروژه‌های مینیاتوری و افزایش رضایتمندی شهروندان، پروژه‌های پیشنهادی توسعه محلی اجرایی در سال 1400 و بودجه مورد نیاز، با توجه به نیازسنجی محلات و همچنین مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف در حال بررسی است.
او با بیان اینکه پروژه‌های تعریف شده بیشتر مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، احداث و تقویت کاربری‌های خدمات محله‌ای در 90 عنوان طراحی و پیش بینی شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها پس از تصویب در لایحه بودجه شهرداری تهران، وارد فاز اجرایی خواهند شد.
افشار با اشاره به اینکه در سال جاری 74 پروژه توسعه محله در این منطقه در حال اجراست گفت: از این تعداد 41 پروژه به اتمام رسیده است و 33 پروژه دیگر نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد تا با تکمیل این پروژه ها خدمات موثری به شهروندان ارائه شود.
شهردار منطقه با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله پروژه های توسعه محلی این منطقه عنوان کرد.
گفتنی است دبیران شورایاری محلات ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری منطقه 20 در اجرای ماموریت های مدیریت شهری به ارائه پیشنهادات پروژه های کوچک مقیاس محله ای در سال 1400 پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک