Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قسمت چهارم از فصل شانزدهم برنامه «زاویه» با موضوع حقوق مالکیت‌های معنوی و اوضاع تجاری، امشب چهارشنبه ۶ اسفند از ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

آن‌چه در این‌برنامه موضوع بحث است، پرداختن به مالکیت معنوی در ایران مباحث حقوقی پیرامون آن است که تأثیر مستقیم و مهمی بر روند پیشرفتهای اقتصادی و صنعتی ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود حکمت نیا استاد و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و امیرحسین برنایی، فعال و کارشناس حوزه ثبت اختراعات خارجی، مهمانان این‌هفته برنامه زاویه هستند.

برنامه تلویزیونی زاویه هر هفته چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

کد خبر 5155647

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه زاویه مالکیت معنوی تازه های نشر معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ترجمه سازمان سمت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انتشارات سروش پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رضاخان پهلوی رایزنی فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور تجدید چاپ نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی