Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خرم دل گفت: سپاه پاسداران در نظر دارد با همکاری دیگر نهادها در ساخت منازل مسکونی ۱۳۰ مددجوی کمیته امداد و ۵۰ مددجوی بهزیستی در شهرستان دنا مشارکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» عصر امروز (۵ اسفند ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در منطقه زلزله زده دنا، اظهار کرد: اصحاب رسانه در اخبار و تحلیل‌هایی که درج می کنند نهاد یا دستگاهی را تضعیف نکنند، زیرا تضعیف هر نهاد یا سازمانی در این شرایط  باعث از دست رفتن روحیه جهادی تیم‌های خدمت‌رسان گروه های مختلف در شهرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر دستگاهی هم ضعف دارد کمک کنیم تا این ضعف برطرف و آن دستگاه تقویت شود که بتواند خدمت‌رسانی مطلوب تری به مردم داشته باشد.

وی یادآور شد: سپاه فتح و گروه های جهادی از همان ساعات اولیه در شهرستان دنا حضور یافتند و به خدمات‌دهی کردند.

سردار خرم دل ادامه داد: شرایط شهر سی سخت به دلیل وقوع زمین لرزه از وضعیت طبیعی به حالت غیر‌طبیعی تغییر کرده، مردم در شرایط سختی هستند و قطعاً انتظارات خاصی نیز دارند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی سپاه فتح استان در زمینه‌های مختلف از جمله تامین و توزیع اقلام امدادی، جابه‌جایی اسباب خانه‌های آسیب‌دیده و آواربرداری در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم این شهر هستند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در نظر دارد با همکاری دیگر نهادها در ساخت منازل مسکونی ۱۳۰ مددجوی کمیته امداد و ۵۰ مددجوی بهزیستی در شهرستان دنا مشارکت کند.

سردار خرم دل در ادامه با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده از طرف سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان زلزله‌زده دنا، گفت: حدود ۷۵۰ بیمار خاص در شهرستان دنا شناسایی شده ‌که بسته های معیشتی به همراه کمک هزینه تامین دارو به این خانواده ها اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش از  چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های شهرستان دنا خبر داد و گفت: در حوادث مشابه نظیر زلزله بم و کرمانشاه مردم و نظام توان و مشارکت خود را به نمایش گذاشتند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی بیمار خاص سپاه فتح منزل مسکونی سپاه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا خرم دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی